bazarnews

کد خبر: ۴۱۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:
سید حسین افضلی گفت:واگذاری تکمیل ساخت پروژه های مسکن مهر به استانداری ها یک اقدام مبارکی است.

گروه راه و مسکن بازارنیوز : به گفته افضلی ، استانداری های اشرافیت بهتری نسبت به مشکلات و چالش های مسکن مهر دارند بنابراین با برنامه ریزی و تصمیم گیری صحیح می توانند سرانجام خوشی برای این پروژه ها رقم بزنند.

وی همچنین اظهارداشت: اگر در رابطه با رفع مشکلات مرد م به غیر از مسائل حاکمیتی و امنیتی امور مربوط به مناطق مختلف کشور به خود مناطق واگذار شود بدون شک بازدهی بهتر خواهد بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: جنس مشکلات مربوط به مسکن مهر در مناطق مختلف کشور متفاوت و گاهی وقت ها با یک نسخه واحد جواب نخواهد داد.

وی افزود: پروژه های مسکن مهر در هر استانی مشکلات خاصی دارند و به یقین استانداری ها به راحتی می توانند گره این مشکلات را باز کنند چرا که مسئول هماهنگ کننده تمامی ادارات در سطح استان هستند.

افضلی تصریح کرد: نیمه تمام ماندن پروژه مسکن مهر از جمله مشکلات اساسی کشور است بنابراین ضرورت دارد در کوتاه ترین زمان ممکن موانع و چالش های این پروژه ملی حل و فصل شود.

وی ادامه داد: بسیاری از متقاضیان از سال های گذشته همچنان در انتظار تحویل مسکن خود هستند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یادآورشد: بخش عمده ای از متقاضیان مسکن اقشار متوسط و ضعیف جامعه هستند بنابراین واگذاری هرچه سریعتر منازل مزبور به خصوص در این شرایط سخت اقتصادی کمک زیادی به آنان خواهد کرد.

 

رادیو اقتصاد

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: