bazarnews

کد خبر: ۴۲۲۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
استاندار خوزستان خبر داد:
غلامرضا شریعتی گفت:مشکل تامین منابع شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه رفع و تا ۲۴ ساعت آینده حقوق معوق یک ماه کارگران پرداخت می‌شود.

گروه کار و تعاون بازارنیوز : به گفته شریعتی ، با همکاری معاون اول رئیس جمهوری، وزاری کشور، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اقتصاد و امور دارایی، رئیس دفتر رئیس جمهوری مشکل تامین منابع رفع شده و تا ۲۴ ساعت آینده حقوق یک ماه و طی سه تا چهار روز بعد نیز باقیمانده حقوق معوق به کارگران پرداخت خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه حقوق سه ماه گذشته خود را دریافت نکرده اند و معیشت آنان در شرایط نامناسبی قرار دارد، اظهار داشت: مسئولان شرکت نیشکرهفت تپه امکان دسترسی به منابع مورد نیاز برای پرداخت حقوق کارگران را نداشته اند.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه هم اکنون فصل برداشت نیشکر و آماده سازی کارخانه است، ادامه داد: با پرداخت حقوق معوق کارگران نسبت به تبدیل نیشکر به شکر اقدام خواهد شد.

وی با بیان اینکه با فروش شکر شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه حقوق معوق کارگران طی ماه های آینده پرداخت خواهد شد، گفت: این شرکت در سال ۹۴ به بخش خصوصی واگذار شده است.

شریعتی با اعلام این مطلب که یک هزار هکتار از تاکستان و باغ های مرکبات شرکت مورد نظر به سیستم آبیاری قطره ای مجهز شده است به رادیو اقتصاد یادآور شد: احداث کارخانه های ام. دی. اف، کنستانتره و الکل سازی از جمله اقدام های موثری بوده که در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به انجام رسیده است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: