bazarnews

کد خبر: ۴۲۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ۱۸ میلیارد و ۴۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال چک پول جعلی توسط پلیس آگاهی این استان در مشهد کشف شد.

فرماندهی انتظامی خراسان رضوی شامگاه جمعه به نقل از سردار کاظم تقوی گزارش داد: کارآگاهان پلیس آگاهی در اقدامی اطلاعاتی به سرنخهایی از حمل اسکناس جعلی در مشهد دست یافته و در ادامه تحقیقات خود، یک خودروی سواری حامل چک پولهای تقلبی را در پارکینگ فرودگاه مشهد شناسایی و توقیف کردند. 
وی افزود: با کشف افزون بر 18 میلیارد ریال چک پول 500 هزار ریالی تقلبی از این خودرویپژو 206 یک متهم دستگیر شد. 
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در ادامه تحقیقات پلیس دو همدست دیگر این متهم نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها مقادیری مواد مخدر و مشروبات الکلی، یک عدد شوکر، سه دستگاه چاپگر، مقادیری کاغذ جعل اسکناس، یک عدد باطوم و یک دستگاه رایانهمورد استفاده برای جعل اسکناس کشف شد.

* هشدار پلیس فتا
رئیس پلیس فتای خراسان رضوی نیز از شگرد جدید مجرمان مامورنما برای کلاهبرداری از شهروندان خبر داد.
سرهنگ جواد جهانشیری افزود: در پی دریافت گزارشهایی مبنی بر اینکه افرادی تحت عنوان ماموران شرکت برق و به بهانه طرح ساماندهی کنتورها اقدام به اخذ مبالغی از شهروندان می کنند موضوع در دستور کار قرار گرفت. 
وی افزود: پس از پیگیری از حراست شرکت برق مشخص شد، این افراد مامورنما هستند. بنا به اعلام شرکت برق برای جلوگیری از این اقدامات مجرمانه، شهروندان می توانند کد شناسایی مامور را به سامانه 1000511121 پیامک کنند تا در صورتی که فرد مراجعه کننده به منازل مردم مامور واقعی باشد، هویتش تایید می شود.

 

ایرنا

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: