bazarnews

کد خبر: ۴۲۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
بازارنیوز بررسی می کند:
نامه حجت الاسلام خسرو پناه رئیس موسسه حکمت و فلسفه ایران، به مدیر کل آموزش و پرورش استان قم جنجال برانگیز شد.

روز گذشته،خبر نامه ای از سوی حجت الاسلام خسروپناه،رییس موسسه حکمت و فلسفه ایران به مدیرکل آموزش و پرورش استان قم بسیار داغ و جنجالی بود.

خسروپناه،در این نامه از مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خواسته بود که خواهرش «فروغ خسرو پناه» را که به گفته وی معلم  شیمی و کارشناس گزینش در دزفول بوده و به دلیل «محل زندگی و همسرشان» مجبور به زندگی در قم شده است را به این شهر انتقال و در یکی از پست های مدیریت ایشان سمتی دهد.

فامیل بازی خسروپناه

پس از این که تصویر نامه در فضای مجازی دست به دست شد،خسروپناه در توییتی نسبت به این خبر واکنش نشان داد و گفت: «دوستان میگویند چرا در مقابل تخریب معاندان در فضای مجازی از خود دفاع نمیکنی گفتم: استاد عرفانم فرمود: ذرهم فی خوضهم یلعبون» اما هیچ حرفی درباره صحت و سقم این نامه نزد.

فامیل بازی خسروپناه

کمی بعد ،امیرحسین خداپرست عضو هیات علمی موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران در توییتی اعلام کرد:«این نامه دست‌کم دو ماه پیش درز کرد و منتشر شد و بابتش آقای کوهستانی‌نژاد، رییس‌دفتر «استاد» خسروپناه و آقای عسگری، مسئول دبیرخانه، از کار خود برکنار شدند و سیستم اشتراک‌گذاری فایل مؤسسه برچیده شد. متأسفانه این وسط تنها کسی که مؤاخذه نشد همین به قول شما استاد بود»

فامیل بازی خسروپناه

پیگیری های خبرنگار بازارنیوز از موسسه حکمت و فلسفه در مورد صحت و سقم این نامه نیز با پاسخ "اطلاع نداریم" مواجه شد. حال مشخص نیست در صورت صحت، این سفارش خسروپناه به سرانجام رسیده است یا خیر و این‌ که مسئول رسیدگی به این تخلفات کیست؟

 

 

 

 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: