bazarnews

کد خبر: ۴۲۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
گزارش توییتری/
ترامپ، پوتین و بن_سلمان هرسه به نفت حدود هفتاد دلار توافق دارند، ولی به سه دلیل متفاوت با هم همکاری میکنند!

گروه نفت و انرژی بازارنیوز : با توجه به فعالیت فعالان سیاسی، اقتصادی و رسانه ای در شبکه های اجتماعی،بازار نیوز به صورت روزانه مواضع کاربران این شبکه اجتماعی را منتشر خواهد کرد:

مینا ورشوچی کارشناس حوزه اقتصاد در صفححه توییتر خود نوشت:

با دستورالعمل #بانک_مرکزی تمامی پوزهایی که به صورت متمرکز اتصال نازل با PSPها را برقرار می‌کنند آپدیت شده‌اند و وقتی کاربر کارت بانکی خود را در پوز جایگاه سوخت می‌ کشد، در کیف پول الکترونیکی که توسط شرکت ملی پخش در کارت بانکی وی ایجاد شده، میزان تخصیص سوخت شارژ می‌شود.

بازار نفت در حال حاضر در تسخیر سه نفر است!

مهدی مهرپور سردبیر نود اقتصادی در رابطه با لیست درخواستی بانک جهانی از نیلی نوشت:

بانک جهانی از فرهاد نیلی، نماینده ایران، لیستی میخواهد از اصلاحات ساختاری که در کشور صورت گرفته "1- هدفمندی یارانه‌ها و اصلاح قیمت‌های انرژی 2- توزیع ثروت بین مردم ( سهام عدالت) 3- مالیات بر ارزش افزوده" جالب است 3 اقدام هم در دوران دولت روحانی نبوده!!!!!

بازار نفت در حال حاضر در تسخیر سه نفر است!

حسن حسن‌خانی کارشناس اقتصادی با انتشار نموداری در رابطه با پایه پولی جهانی نوشت:

پایه پولی جهانی که توسط cpi آمریکا deflate شده، در حال کاهش است. این اتفاق 5 بار تاکنون افتاده. در تمام این 5 بار پیش بینی شده که این کاهش مقدمه رکود اقتصادی بخصوص در کشورهای توسعه یافته باشد. به نمودار دقت کنید

بازار نفت در حال حاضر در تسخیر سه نفر است!

علیرضا صلواتی کارشناس اقتصاد در صفحه توییتر خود نوشت:

بنا به تحلیل اخیر بلومبرگ بازار نفت در حال حاضر در تسخیر فقط سه نفر است: ترامپ، پوتین و بن_سلمان هرسه به نفت حدود هفتاد دلار توافق دارند، ولی به سه دلیل متفاوت با هم همکاری میکنند! پ‌ن: دیپلماسی اشتباه نگاه به شرق رهبری پاشنه‌آشیل از دست رفتن منافع ایران

بازار نفت در حال حاضر در تسخیر سه نفر است!

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: