bazarnews

کد خبر: ۴۲۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
شهریاری در گفتگو با بازار نیوز:
نماینده زاهدان گفت:آقای روحانی دو سال پروژه گازرسانی در استان را افتتاح کرد، ولی حداکثر به ۱۰ درصد منازل مسکونی گازرسانی شده است.

گروه نفت و انرژی بازارنیوز : حسینعلی شهریاری،نماینده مردم زاهدان در مجلس در گفت گو با بازار نیوز در ارتباط با مشکل نبود گاز و نفت و بنزین و صفهای طولانی مردم برای سوخت گفت: متاسفانه کمبود نفت و کپسول گاز و صفهای طولانی پمپ بنزین وجود دارد. البته با پیگیری‌هایی که ما و جناب فرماندار کردیم و جلساتی که برگزار کردیم، مسئولان قول پیگیری و رفع مشکل را دادند و کارهایی هم شد و یک مقدار اوضاع بهتر شد ولی هنوز هم مشکلات وجود دارد.

شهریاری علت این مشکلات را سوءمدیریت از طرف دولت دانست و گفت : امیدواریم با تدابیر جدید که مسئولین می اندیشند، مشکل قاچاق هم حل شود. ولی یک واقعیتی را باید قبول کرد که مردم استان سیتان و بلوچستان گرسنه اند. اشتغال نیست. دولت و مسئولین هیچ فکری به حال این مردم نمی کنند. این توجیه خوبی نیست ولی انسان گرسنه برای آنکه شکم خانواده اش را سیر کند، دست به این کارها می‌زند. تا زمانی که دولت کمک نکند و مشکل اشتغال و شکم های گرسنه حل نشود، این ناهنجاری ها هم خواهد بود.

وی در ادامه گفت:متاسفانه مشکل دیگر، سرمای هواست. هوا در شب،مخصوصا در زاهدان خیلی سرد است. آقای روحانی دو سال پیش آمد و پروژه گازرسانی را افتتاح کرد ولی حداکثر به 10 درصد منازل مسکونی گازرسانی شده است.متاسفانه در این مدت برای گازکشی این استان خوب کارنکردند.

نماینده زاهدان همچنین خبر داد که مجلس به دنبال این است که از وزیر نفت درباره وظیفه ذاتی اش سوالاتی را بپرسد که چرا اوضاع باید اینگونه باشد.

وی در پایان گفت: به نظر می رسد تا این مسئولین و این دولت باشد،این مشکلات همچنان پا برجا خواهد بود.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: