bazarnews

کد خبر: ۴۲۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس مطرح کرد:
حمیدرضا فولادگر گفت:افزایش نرخ ارز فرصتی مغتنم برای حمایت و شکوفایی از تولید داخلی است.

گروه اقتصادکلان بازارنیوز : فولادگر رشد نرخ ارز را تهدیدی فرصت ساز دانست و افزود: این نوسانات هر چند طی ماه های اخیر مشکلاتی برای تولیدکنندگان، فعالان اقتصادی و آحاد مردم جامعه فراهم کرده اما در عوض فرصت های خوبی به خصوص در بحث افزایش صادرات بوجود آورده است.

وی همچنین اظهارداشت: رشد نرخ دلار ضمن کاهش جذابیت واردات کالاهای خارجی و قاچاق ورودی به کشور خوشبختانه زمینه رونق تولید داخلی را فراهم کرده است.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید فرصت های موجود در دل تهدید افزایش نرخ دلار را غنیمت بداند و موانع دست و پاگیر تولید و صادرات را از میان بردارد و به معنای واقعی از فعالان اقتصادی حمایت کند.

وی افزود: لازمه حمایت از تولید داخلی رفع موانع، چالش هاو همینطور اصلاح و بهبود بخشی به فضای کسب و کار در جامعه است.

فولادگر تصریح کرد: متاسفانه فضای کسب و کار در کشور حال و روز خوبی ندارد و از طرفی تولیدکنندگان و صنعتگران داخلی با مشکلات عدیده ای مواجه هستند.

وی در ادامه ضمن تاکید بر توجه بیش از پیش به مبحث بسیار مهم صادرات در وضعیت فعلی یادآور شد: دولت در این شرایط باید با حمایت از تولید کالاهایی با ارزش افزوده بالا در بخش های مختلف صنعتی، پزشکی، دارویی، کشاورزی، پتروشیمی و غیره زمینه لازم برای ارزآوری به کشور را فراهم کند.


رادیو اقتصاد 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: