bazarnews

کد خبر: ۴۲۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
گزارش توییتری/
تصمیم گرفتم در صورت اینکه تا آخر آذر، طرح مالیات بر عایدی املاک به نتیجه قابل اتکایی نرسد، فهرست املاک برخی از مخالفان تصویب این قانون را توییت کنم.

گروه مسکن و شهرسازی بازار نیوز:با توجه به فعالیت فعالان سیاسی، اقتصادی و رسانه ای در شبکه های اجتماعی،بازار نیوز به صورت روزانه مواضع کاربران این شبکه اجتماعی را منتشر خواهد کرد:

المیرا شریفی مقدم در توییتر خود نوشت:

دیروز هنگام خواندن این خبر چندبار مکث کردم ، نکنه اعداد جابجا شده؟! «آبان ماه امسال ، میانگین قیمت هر مترمربع #مسکن در #تهران نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹۱.۵ درصد افزایش یافته است.

به وزیر جدید راه و شهرسازی گفتم : به نظرتون قیمت مسکن حباب داره؟ گفت: چی حباب نداره!؟

تورم میانگین مسکن در تهران به ۹۱ درصد رسید!

رضا غلامی پژوهشگر اقتصاد و پول نوشت:

دولت به محض روی کار آمدن، #ستاد_مبارزه_با_مفاسد_اقتصادی رو ابزاری برای عقده گشایی کرد. رییس و دبیر ستادهر روز جنایت جدیدی رو کشف می کردند و با صدای بلند فریاد می زدند. چند وقتی است که الحمدلله مفاسد اقتصادی از این کشور رخت بر بسته لذا ستاد کمتر کار می کند.

تورم میانگین مسکن در تهران به ۹۱ درصد رسید!

وحید عزیزی کارشناس اقتصاد در رابطه با مالیات بر عایدی سرمایه توییت‌های زیر را منتشر کرد:
مطمئن باشید اگر ذینفعان و ابردلالان مسکن می توانستند مالیات بر عایدی شان را به گردن خریدار بیندازند، این قدر برای عدم تصویبش سگ دو نمی زدند! شببهات تولیدی ذینفعان را باور نکنیم

تورم میانگین مسکن در تهران به ۹۱ درصد رسید!

تورم میانگین مسکن در تهران به ۹۱ درصد رسید! تصمیم گرفتم در صورت اینکه تا آخر آذر، طرح مالیات بر عایدی املاک به نتیجه قابل اتکایی نرسد، فهرست املاک برخی از مخالفان تصویب این قانون را توییت کنم.

تورم میانگین مسکن در تهران به ۹۱ درصد رسید!

مهران ابراهیمیان روزنامه نگار درباره اثر ریزش بورس نوشت:

ریزش #بورس هم اثر منفی روی بازار ارز دارد هم مثبت، اما اگر ریزشش ادامه داشت منتظر توقف و افزایش قیمت در بازار ارز باشید، بازارهای پولی در شرایطی که اوضاع #اقتصاد خراب است به سرعت دست سیاست های کوتاه مدت و مُسکن را رو می کند

تورم میانگین مسکن در تهران به ۹۱ درصد رسید!

 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: