bazarnews

کد خبر: ۴۲۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
نائب رئیس اول اتاق اصناف تهران خبر داد:
ابراهیم درستی گفت:انتظار می‌رود با توجه به مذاکرات صورت گرفته با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت جهت عرضه گوشی‌های مورد توقیف بازار موبایل طی دو روز آینده به وضعیت سابق برگردد.

گروه بازار دیجیتال بازارنیوز : ابراهیم درستی ، با تاکید بر اینکه هم اکنون بازار گوشی های تلفن همراه در آرامش به سر می برد، افزود: طی هفته گذشته و جاری ۶۵۰ هزار گوشی تلفن همراه توقیف از سوی شرکت ها در بازار عرضه می شود.

وی با بیان اینکه به هر نفر یک گوشی تلفن همراه با ارائه اطلاعات کد ملی و غیره ارائه می شود، اظهارداشت: نشستی در این باره با حضور دادستان کل کشور در اتاق اصناف تهران برگزار شده است.

نائب رئیس اول اتاق اصناف تهران ادامه داد: مسئولان قوه قضائیه که گوشی های مورد نظر را توقیف کرده اند باید هرچه سریعتر نسبت به عرضه این گوشی ها در بازار تدابیری اتخاذ کنند.

وی ضمن اشاره به اینکه با ورود گوشی های تلفن همراه توقیف شده به بازار واردکنندگان با اعتماد بیشتری می توانند نسبت به واردات گوشی اقدام کنند، گفت: انجام امور از سوی بانک مرکزی در ثبت سفارش برای واردات گوشی های تلفن همراه با کندی رو به روست.

درستی در ادامه به رادیو اقتصاد یادآور شد: طی هفته آینده نشستی با وزیر ارتباطات برگزار تا تدابیری در حوزه گوشی های تلفن همراه اتخاذ شود.


رادیو اقتصاد

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: