bazarnews

کد خبر: ۴۲۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
گزارش توییتری/
سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که در سال ۱۳۹۲ ابلاغ شد اگر در مجلس و در دولت دهم رعایت می‌شد، آیا ما امروز با مشکلاتی، چون چالش‌های سنگین اقتصادی و نوسانات ارزی و امثال این ها، روبرو بودیم؟

گروه اقتصاد کلان بازار نیوز: با توجه به فعالیت فعالان سیاسی، اقتصادی و رسانه ای در شبکه های اجتماعی،بازار نیوز به صورت روزانه مواضع کاربران این شبکه اجتماعی را منتشر خواهد کرد:

مینا ورشوچی کارشناس حوزه اقتصاد در صفحه توییتر خود نوشت:

با دستورالعمل جدید #بانک_مرکزی , خرید و فروش #ارز تا سقف 1 میلیون یورو در صرافی های مجاز بلامانع اعلام شد.

سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در مجلس و دولت رعایت نشد!

وحید عزیزی کارشناس اقتصاد درباره سازوکار ترامپ نوشت:

با ساز و کاری که آمریکا برای تحریم ها چیده، تا سال آینده ناچاریم عمده کالاهای اساسی وارداتی را از آمریکا وارد کنیم! زیبا نیست؟! هم تحریم یک کشور و هم افزایش رشد اقتصادی با استفاده از همان کشور. حالا ترامپ دیوانه است یا روحانی؟

سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در مجلس و دولت رعایت نشد!

آیت الله مصباحی مقدم عضو تشخیص مصلحت نظام درباره سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نوشت:

سیاست های #اقتصاد مقاومتی که در سال 1392 ابلاغ شد اگر در مجلس و در #دولت دهم رعایت می شد، آیا ما امروز با مشکلاتی چون چالش های سنگین اقتصادی و نوسانات ارزی و امثال این ها،روبرو بودیم؟

سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در مجلس و دولت رعایت نشد!

سید مصطفی شاداب کارشناس اقتصاد در توییتر خود نوشت:

سازمان‌های دخیل در اجرای قانون هدفمندی اونقدر بد عمل کردند که ما نمیدونیم چه اتفاقی برای پولی که به خاطر افزایش قیمت بنزین به دولت میدیم میفته. مثلا یک افزایش غیرشفاف خیلی زیاد از ابتدای دولت یازدهم در هزینه‌های شرکت نفت رخ داده که هرسال از منابع قانون کسر شده و مانمیدونیم چرا.

سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در مجلس و دولت رعایت نشد!

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: