bazarnews

کد خبر: ۴۲۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
نائب رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی تهران مطرح کرد:
حمیدرضا صالحی گفت:اقتصاد ایران به دلیل وابستگی زیاد به درآمد‌های نفتی از بیماری‌های فراوانی رنج می‌برد.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز : فضای کسب و کار در این اقتصاد به هیچ وجه رقابت پذیر نیست.

وی با بیان اینکه فضای کسب و کار در ایران حال و روز خوبی ندارد، اظهارداشت: تولید کنندگان امروز با انواع و اقسام مشکلات و چالش ها دست به گریبان هستند.

نائب رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی تهران گفت: برای شکوفایی تولید، صادرات و همینطور رشد اقتصادی و اشتغال زایی هرچه بیشتر باید فضای کسب و کار در جامعه اصلاح و بهبود یابد.

وی افزود: بهبود فضای کسب و کار همواره در دستیابی به اهداف توسعه ای نقش به سزایی داشته و زمینه جذب سرمایه گذاران، بهبود وضعیت تولید و اشتغال را فراهم کرده است.

صالحی در ادامه ضمن اشاره به مبحث مهم خصوصی سازی در کشور اظهارداشت: اجرای صحیح این سیاست منجر به کاهش اندازه دولت، انحصارزدایی، افزایش تولید، استفاده بهینه از منابع و امکانات، ارتقای شاخص بهره وری، رشد اقتصادی و مواردی از این دست در جامعه می شود.

صالحی بیان داشت: شوربختانه مقوله خصوصی سازی به رغم تمامی تاکیدات از سوی مقام معظم رهبری و دیگر مسئولان هنوز به نحو بایسته و شایسته در کشور پیاده سازی نشده است.

وی در ادامه یادآورشد: رونق اقتصادی ایران به بخش خصوصی قدرتمند، فضای کسب‌وکار مناسب برای جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی و بسیاری فاکتورهای دیگر نیاز دارد.


رادیو اقتصاد

برچسب ها: اقتصاد ، نفت ، بازارنیوز
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: