bazarnews

کد خبر: ۴۳۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
گزارش توییتری/
حملات به دژپسند، وزیر اقتصاد شروع شده! دلیل؟ انتصاب معاون شمس الدین حسینی به معاونت بانک و بیمه! رحمت اله اکرمی هم که چند وقت پیش با حکم روحانی سرپرست وزارت اقتصاد شده بود، یعنی روحانی هم احمدی‌نژادیست؟!

گروه بورس،بانک و بیمه بازارنیوز: با توجه به فعالیت فعالان سیاسی، اقتصادی و رسانه ای در شبکه های اجتماعی،بازار نیوز به صورت روزانه مواضع کاربران این شبکه اجتماعی را منتشر خواهد کرد:

فرشته رفیعی خبرنگار اقتصادی در واکنش بهSPV  نوشت:

 دوماه قبل گفتیم #SPV ابزار باج گیری #اروپا از ایران است؛ این کانال مالی نهایتا چیزی جز یک ابزار تهاتر #نفت در برابر غذا نخواهد بود. باج را دادید! آقای #لاریجانی امروز تایید کرده اند: اروپا گفته باید #FATF توسط ایران پذیرفته شود تا مبادلات بانکی انجام شود.

روحانی هم احمدی‌نژادیست؟!

 

همچنین رفیعی نوشت:

#قطر رسما اعلام کردژانویه 2019 از #اوپک خارج می‌شود.اخیرا هم شایعه خروج عربستان مطرح بود که از سوی سعودی‌ها تکذیب (شما بخوانید تعلیق) شد. روسیه از دو سال قبل بدنبال تاسیس سازمانی موازی با اوپک است که در آن، اعضا به میزان تولیدشان، در تصمیمات نقش داشته باشند.

روحانی هم احمدی‌نژادیست؟!

 

کاربر صادق الحسینی در صفحه توییتر خود نوشت:

یمن هم با سیاست غلط تثبیت نرخ ارز رسمی (خط قرمز) در برابر نرخ ارز بازار سیاه (خط مشکی) باعث ایجاد شکافی بزرگ شده که منابع محدود کشور را هدر می‌دهد و به‌شدت فسادزاست .البته در #یمن هم اکنون نرخ ارز بازار سیاه دو برابر نرخ رسمی است!

روحانی هم احمدی‌نژادیست؟!

مهدی مهرپور سردبیر نود اقتصادی در واکنش به حمله به وزیر اقتصاد نوشت:

حملات به دژپسند، وزیر اقتصاد شروع شده! دلیل؟ انتصاب معاون شمس الدین حسینی به معاونت بانک و بیمه! رحمت اله اکرمی هم که چند وقت پیش با حکم روحانی سرپرست وزارت اقتصاد شده بود (خزانه دار وزارتخانه در زمان دکتر حسینی بود)، یعنی روحانی هم احمدی‌نژادیست؟! پس مشکل کجاست؟!

روحانی هم احمدی‌نژادیست؟!

مهدی مهرپور درباره بازار لوازم خانگی نوشت:

کره جنوبی خرید نفت از ایران را به صفر رسانده، ما هم در عوض بازار بزرگ لوازم خانگی مان را در اختیارش قرار دادیم! تولیدکننده لوازم خانگی در ایران وجود دارد که توانایی تامین بیش از 80 درصد بازار را دارند دادن بازار لوازم خانگی در این شرایط به کره، خیانت نیست؟!

روحانی هم احمدی‌نژادیست؟!

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: