bazarnews

کد خبر: ۴۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
گزارش توییتری/
برخی افراد در فرودگاه امام به عنوان دلال، دلار را از مسافران خارجی با قیمت 4200 تومان خریداری می‌کنند که شب گذشته باعث شد یکی از مسافران با دلال دلار درگیر شود تا پول خود را پس بگیرد!

گروه بورس، بانک و بیمه بازار نیوز:با توجه به فعالیت فعالان سیاسی، اقتصادی و رسانه ای در شبکه های اجتماعی،بازار نیوز به صورت روزانه مواضع کاربران این شبکه اجتماعی را منتشر خواهد کرد:

سیاوش پورعلی از خرید فروش دلار در فرودگاه امام خمینی خبر داد:

دلار در فرودگاه امام خمینی 4200 تومان خرید و فروش می‌شود! یکی از مسافران فرودگاه می‌گوید برخی افراد در فرودگاه امام به عنوان دلال، دلار را از مسافران خارجی با قیمت 4200 تومان خریداری می‌کنند که شب گذشته باعث شد یکی از مسافران با #دلال_دلار درگیر شود تا پول خود را پس بگیرد!

دلار در فرودگاه امام خمینی 4200 تومان خرید و فروش می‌شود!

کاربر صادق حسینی بخشی از سخنان حیدرالعبادی را در توییتر خود منتشر کرد:

ایران مانع نخست وزیر شدن دوباره ام شد. دلیل آن هم به پایبندی من به تحریم های آمریکا علیه تهران برمی گردد. ایرانی ها از این موضوع احساس خطر کردند و از عادل عبدالمهدی حمایت کردند./ حیدرالعبادی نخست وزیر پیشین و نامزد مورد حمایت آمریکا

دلار در فرودگاه امام خمینی 4200 تومان خرید و فروش می‌شود!

کاربر رحیم زیادعلی در صفحه خود نوشت:

#زنگنه سال۹۵ در توجیه حذف کارت سوخت: به کاری که هیچ کس در دنیا انجام نمیدهد و تنها ما انجام میدهیم باید شک کرد. شرکت پالایش و پخش در اطلاعیه آبان ۹۷ #احیای_کارت_سوخت را کلید زد. #روحانی امروز :در بیشتر جاهای دنیا #سوخت_دو_نرخه است! گفته بودید: #به_گذشته_برنمیگردیم

دلار در فرودگاه امام خمینی 4200 تومان خرید و فروش می‌شود!

محمود صادقی نماینده مردم تهران در توییتر خود نوشت:

مردم ظرفیت تحمل بار گرانی های زنجیره ای ناشی از افزایش قیمت حامل های انرژی را ندارند؛ بهتر است خرجِ بَرج دولت و نهادهای حاکمیتی کمتر شود.

دلار در فرودگاه امام خمینی 4200 تومان خرید و فروش می‌شود!

 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: