bazarnews

کد خبر: ۴۳۷۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی خبر داد:
محمد طحان پور گفت:دو کارخانه دوو و اسنوا که تولید کننده لوازم خانگی هستند به همراه شرکت رادیاتور بوتان قیمت محصولات خود را از شنبه کاهش می‌دهند.

گروه کشت و صنعت بازارنیوز : دو کارخانه دوو و اسنوا که تولید کننده لوازم خانگی هستند به همراه شرکت رادیاتور بوتان قیمت محصولات خود را از شنبه کاهش می دهند.

وی با اعلام اینکه کارخانه اسنوا ۱۰ درصد و شرکت دوو ۱۵ درصد قیمت محصولات خود را کاهش خواهند داد، اظهارداشت: کاهش قیمت شرکت دوو از طریق ارائه کارت هدیه به مصرف کنندگان بوده تا خریدار دوباره با این کارت کالا خریداری کند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با تاکید بر اینکه شرکت های اسنوا و بوتان در لیست ارائه شده خود ۱۰ درصد کاهش قیمت محصولات را اعمال کرده اند، ادامه داد: بسیاری از کارخانه های دیگر نیز قیمت محصولات خود را کاهش داده اند.

وی ضمن اشاره به اینکه کاهش قیمت محصولات کارخانه های دیگر مربوط به حذف مابه التفاوت قیمت بازار سیاه و قیمت درب کارخانه بوده است، گفت: انبارهای کارخانه های تولیدکنندگان لوازم خانگی به دلیل کاهش قدرت خرید مردم مملو از کالا شده است.

طحان پور در پایان با بیان اینکه طی چند ماه اخیر خرید و فروش کالای دست دوم در کشور رونق بیشتری داشته است به رادیو اقتصاد یادآور شد: تولیدکنندگان لوازم خانگی از ارز سامانه نیما برای تولید بهره گیری کرده اند که این مهم سبب کاهش قیمت لوازم خانگی شده است.


رادیو اقتصاد 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
0
0
همه دروغ میگن -قیمت جنس ایرانی از خارجی داره گرانتر شده لوازم خانگی
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: