bazarnews

کد خبر: ۴۳۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی اظهار داشت:
سید یاسر رایگانی گفت:قیمت‌ها طی هفته‌های آینده در راستای توافق‌های صورت گرفته با تولیدکنندگان و توزیع کنندگان کالا کاهش خواهد یافت.

گروه اقتصادکلان بازارنیوز : سازمان تعزیرات حکومتی به عنوان مرجع رسیدگی کننده به تخلفات در حوزه صنفی، قاچاق کالا و ارز وظیفه نظارتی اتحادیه ها را مدیریت می کند.

وی اظهار داشت: طی چند روز گذشته در معاونت پیشگیری سازمان تعزیرات حکومتی نشست هایی در این زمینه با بخشی از اتحادیه ها و انجمن واردکنندگان کالا و تولیدکنندگان برگزار شده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی ادامه داد: انتظار می رود با توافق هایی که با تولیدکنندگان و توزیع کنندگان کالا انجام شده طی هفته های آینده قیمت ها برمدارکاهشی قرارگیرد.

وی افزود: جامعه انتظار دارد با همان سرعتی که به دلیل افزایش نرخ ارز بر قیمت کالاها افزوده شد با همان سرعت نیز همزمان با کاهش نرخ ارز قیمت کالاها کاهش پیدا کند.

رایگانی با تاکید بر اینکه بخشی از نظرات تولیدکنندگان و توزیع کنندگان کالا درباره قیمت کالاها قابل پذیرش است، گفت: جامعه همچنان خواهان تثبیت و کاهش قیمت کالاهاست.

وی اظهارداشت: نشست های متعددی از سوی سازمان تعزیرات حکومتی در ایام نوسان قیمت ها به خصوص با فعالان حوزه لوازم خانگی، گوشی های تلفن همراه و اقلام پرمصرف برگزار شد که نتیجه این جلسات ممانعت از احتکار کالا هنگام توزیع بوده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در پایان یادآور شد: این سازمان در صورتی که توافق های صورت گرفته با تولیدکنندگان و توزیع کنندگان کالا عملی نشود در قالب گشت های مشترک بر تولید و توزیع کالا در سطح بازار نظارت تا تعادل در قیمت ها به وجود آید.


رادیو اقتصاد 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: