bazarnews

کد خبر: ۴۴۰۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲
گزارش توییتری/
در حالی که دو اخلالگر بزرگ بازار ارز و سکه محاکمه و اعدام شده اند و سومی در هم در نوبت اعدام است، چرا نگذاشته اند حتی یک مدیر مقصر دولتی و سهیم در واگذاری رانت 180 هزار میلیارد تومانی به دادگاه بیاید؟

گروه بورس بانک و بیمه بازار نیوز:باتوجه به فعالیت فعالان سیاسی، اقتصادی و رسانه ای در شبکه های اجتماعی،بازار نیوز به صورت روزانه مواضع کاربران این شبکه اجتماعی را منتشر خواهد کرد.

کاربر محمد ایمانی در رابطه با مدیران مقصر دولتی و سهیم در رانت، مطلب زیر را در قالب رشته توییت منتشر کرد:

در حالی که دو اخلالگر بزرگ بازار ارز و سکه محاکمه و اعدام شده اند و سومی در هم در نوبت اعدام است، چرا نگذاشته اند حتی یک مدیر مقصر دولتی و سهیم در واگذاری رانت 180 هزار میلیارد تومانی (ناشی از واگذاری 18 میلیارد دلار ارز 4200 تومانی) به دادگاه بیاید؟

معاون اول قوه قضائیه، امروز: "بدلیل دستگیری احمد عراقچی (معاون ارزی بانک مرکزی)، مدیران کل او و مسئول حراست بانک مرکزی تحت فشار هستیم. مسئول حراست بانک مرکزی را که نیروی وزارت اطلاعات است، دستگیر کرده ایم و فشارهای زیادی هم تحمل می کنیم".

معاون اول قوه قضائیه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ با اشاره به احضار حسین فریدون: " کسانی گفتند اگر فلان کس را قبل از انتخابات احضار کنید، ما اعلان جنگ می‌کنیم" ولی ما تسلیم نشدیم. برخی که خودشان قائل بودند که باید افراد علنی مجازات شوند، امروز حرف‌های دیگری را مطرح می‌کنند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور، سال گذشته:" علی صدقی (مدیر نجومی بگیر بانک رفاه کارگران با حقوق پاداش 730 میلیون تومانی) با وجود مخالفت من، با اصرار و لابی فریدون رئیس بانک رفاه شد. او در بانک ملی پرونده سنگینی داشت. همان زمان آقای فریدون اصرار کرد ایشان بیاید و رئیس بانک رفاه شود ".

در موضوع پیگیری حقوق های نامشروع نجومی هم از یک سو برخی مدیران گفتند دست رسانه های افشاگر را می بوسیم و از سوی دیگر با شکایت دولت و پیگیری وزیر وقت دادگستری، به قوه قضائیه برای بستن دهان مطبوعات روشنگر فشار آوردند. البته مدام هم گفتند به خدا پناه می بریم از بستن دهان منتقدان!

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
0
0
کشور انقلابی عمل انقلابی چه در بحث سازندگی وچه در بر خورد با مفسدین در همه مراحل باید داشته باشد ایا درست است با توجه به فرموده رهبر عزیز در چند سال اخیر در رابطه با اقتصاد مقاومتی عده ای خیانتکار از موقیعت شغلی خود سوئ استفاده وبه ملت و کشور خیانت کنند
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: