bazarnews

کد خبر: ۴۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
عضو کمیسیون انرژی مجلس:
طبق بند 15ماده 8 قانون تخلفات اداری؛ سهل انگاری رؤسا ومدیران در ندادن گزارش تخلفات کارمندان تحت امر یک تخلف محسوب می شود.

گروه نفت و انرژی بازارنیوز : هفته های گذشته دادستان بوشهر در مصاحبه ای اعلام کرد کرباسیان در زمان تصدی گمرک با وجود آگاهی از تخلف مسئول گمرک بوشهر هیچ برخوردی با او انجام نداده است.طبق بند 15 ماده 8 قانون تخلفات اداری؛ سهل انگاری رؤسا ومدیران در ندادن گزارش تخلفات کارمندان تحت امر یک تخلف محسوب می شود. در نتیجه کرباسیان باید پاسخگوی عدم برخورد با مدیر زیر دست خود باشد که تا الان هیچ پاسخی نداده است.

در همین راستا،خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس در ارتباط با این تخلف کرباسیان در زمان ریاست بر گمرک جمهوری اسلامی گفت: بنده اطلاعاتی هم در ارتباط با تخلف در گمرک پرویزخان داشتم که در زمان استضیضاح مطرح کردم.برای تصدی مدیرعاملی شرکت نفت چند ملاک وجود دارد که ایشان نداشتند ولی برای ایشان توانستند مجوز را بگیرند

این نماینده مجلس ضمن انتقاد از عدم شایسته سالاری در کشور گفت:آقای کرباسیان از اول این دولت در سمت های مختلف چرخیدند.یک روز رییس گمرک،یک روز وزیر اقتصاد و حالا هم رییس شرکت ملی نفت.بحث فقط کرباسیان نیست.مگر زنگنه و شریعتمداری اینگونه نبودند؟ چهل سال است که همین ها هستند.یکی اول وزیر کشاورزی می شود بعد وزیر نیرو میشود. بعد اخر سر وزیر نفت می شود.وزیر صنعت بد عمل می کند و نزدیک استیضاح عوض می شود و وزیر کار می شود.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: