bazarnews

کد خبر: ۴۴۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵
بازارنیوز بررسی می‌کند:
کارشناسان و محققان ecommerce news با تحقیقات روی داده ها، محبوب‌ترین بازار آنلاین را برای کشور‌های مختلف اروپا به شکل زیر فراهم نموده اند:

گروه بازار دیجیتال بازارنیوز: آمازون بازار فروش اینترنتی بزرگی است که خصوصا در آمریکا و اروپا بسیار پر طرفدار و پر مشتری است. اما آیا بازدید از فروشگاه‌های اینترنتی در همه جای جهان یکسان است؟ چه فروشگاه یا مارکت پلیسی (market place) در کشور‌های مختلف پربازدید‌تر است؟
محققان با مقایسه کاربران و میزان استفاده از اینترنت، دریافته اند که پر بازدید‌ترین وب سایت فروش اینترنتی در دنیا مربوط به کدام کشور و کدام شرکت است.


آمازون فروشگاه نامبر وان دنیا


بر طبق آمار، آمازون محبوب‌ترین وب سایت تجارت الکترونیک در جهان است که بیش از ۱.۲ میلیارد نفر از سراسر دنیا به آن دسترسی دارند. اما این رقابت جدی از سوی Alibaba که یک شرکت تجارت الکترونیک بین المللی چینی است، مورد تهدید واقع شده چرا که Alibaba توانسته آمار خود را به آمازون نزدیک کند تا جایی که به تعداد مشتریانی حدود ۱.۰۷ میلیارد نفر دست یافته است و توانسته در ۱۵ بازار مختلف به رقابت بپردازد.
بازار‌ها (market place)‌های سراسر جهان



پربازدید‌ترین بازار‌های فروش آنلاین بر اساس کشور‌های مختلف


اگر به نقشه فوق دقت کنید، واضح است که آمازون در صحنه تجارت الکترونیک اروپا، حرف اول را می‌زند، اما همه چیز در همه جای اروپا یکسان نیست و schibsted و ebay نیز حرفی برای گفتن دارند.
گروه رسانه‌ای schibsted یک گروه رسانه‌ای بین المللی است که شامل چندین خانه رسانه دیجیتال و بازار‌های آنلاین است. اگرچه schibsted در ۱۳ کشور در اروپا حضور دارد، اما تمرکز اصلی خود را روی کشور نروژ و بازار‌هایی مثل bytbi blocked و برنامه موبایل shpock قرار داده است. اما در هلند، ebay محبوب‌ترین بازار آنلاین به حساب می‌آید. کارشناسان و محققان ecommerce news با تحقیقات روی داده ها، محبوب‌ترین بازار آنلاین را برای کشور‌های مختلف اروپا به شکل زیر فراهم نموده اند:
 
پربازدید‌ترین بازار‌های فروش آنلاین بر اساس کشور‌های مختلف
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: