bazarnews

کد خبر: ۴۴۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹
ایرانسل برای علاقه‌مندان به فوتبال که برای تماشای مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ به کشور امارات سفر می‌کنند بسته‌های ویژه رومینگ معرفی کرد.

بسته‌های رومینگ ایرانسل برای جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در کشور امارات از ۱۵ دی تا ۱۵ بهمن ‌ماه در دسترس‌اند و مشترکان می‌توانند از بسته‌های ۷۵ مگابایتی تا یک گیگابایتی هفتگی ارائه شده استفاده کنند.

roaming-news-inner.jpg

مشترکان ایرانسل برای استفاده از خدمات ویژه اینترنت، مکالمه و پیامک رومینگ در کشور امارات لازم است به شبکه اپراتور دو (DU: Emirates integrated Telecom) در این کشور متصل شوند.

بسته‌های رومینگ ایرانسل برای جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ از طریق نرم افزار کاربردی ایرانسل‌من و یا شماره‌گیری کد فعال‌سازی #۲*۳*۱۱۱۱* در دسترس‌ قرار گرفته‌اند.

roaming1.png

علاوه براین ایرانسل برای مشترکان خود در بازه یک‌ماهه ۱۵دی تا ۱۵بهمن به مناسبت برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ تعرفه مکالمه را نیز کاهش داده است. براین اساس مکالمه داخلی و مکالمه با ایران ۲۳۰۰ تومان و ارسال پیامک هزار تومان در نظر گرفته شده است. دریافت پیامک رایگان است.

roaming2.png

مشترکان ایرانسل در نظر داشته باشند پیش از خروج از ایران با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۱۱۱۱* از سیم‌کارت خود و یا با استفاده از نرم افزار کاربردی ایرانسل‌من ، خدمات رومینگ خود را پیش از خروج از کشور فعال کنند.

 

اقتصادآنلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: