bazarnews

کد خبر: ۴۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
بازارنیوز خبر می‌دهد:
با توجه به ناکامی امریکا در ایجاد فشار روانی و اقتصادی علیه ایران، بازار شایعات توسط عوامل آن‌ها در کشور داغ شده است.
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در اطلاعیه‌ای از مردم خواست که به شایعات اخیر درباره بانک‌ها  و احتمال ایجاد مشکل در سرمایه هایشان توجه نکنند.

در این اطلاعیه که روز گذشته در سایت بانک مرکزی قرار گرفت، ناکامی اقدامات اخیر امریکا در ایجاد فشار روانی و اقتصادی با سیاست‌های بانک مرکزی و سه قوه را عامل اصلی این شایعات برای ایجاد تزلزل بین مردم بیان کرد.
در ادامه این اطلاعیه بانک مرکزی به مردم اطمینان می‌دهد که از حقوق مردم صیانت کرده و اجازه هیچ گونه آسیب به دارایی‌های آن‌ها را نخواهد داد.

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

مردم عزیز توجه دارند که در ماه‌های اخیر به رغم تلاش آمریکا در اعمال فشار اقتصادی و روانی که با استفاده از ابزار‌های مختلف پیگیری می‌کند، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با همکاری ارکان نظام و به ویژه حمایت روسای محترم قوای سه‌گانه توانسته است ثبات نسبی را در بازار ارز ایجاد کرده و ثبات بازار پول را تداوم بخشد.

بدیهی است که این اقدامات، آن‌هایی را که به اخلال بازار و آشفتگی اقتصاد دل بسته بودند، به سمت انتشار شایعات متعدد خصوصاً در مورد بانک‌ها برای ایجاد تزلزل در بین مردم واداشته است.

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از مردم عزیز می‌خواهد به شایعات در مورد بانک‌ها توجه نداشته باشند و مطمئن باشند بانک مرکزی به عنوان نهاد ناظر و متولی بازار پول از حقوق مردم عزیز صیانت کرده و اجازه هیچ‌گونه آسیب به دارایی‌های آن‌ها را نخواهد داد.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: