bazarnews

کد خبر: ۴۵۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
نامه تهدید آمیز سفیر آمریکا در آلمان به شرکتهای آلمانی برای توقف همکاری با روسیه در احداث خط لوله گاز نورد استریم 2 منتشر شد.

گروه نفت و انرژی بازار نیوز: نامه تهدید آمیز سفیر آمریکا در آلمان به شرکتهای آلمانی برای توقف همکاری با روسیه در احداث خط لوله گاز نورد استریم 2 منتشر شد.

نشریه اشپیگل آلمان, نامه را که سوم ژانویه (11 روز قبل) با سربرگ سفارت آمریکا در برلین به شرکت‌های آلمانی که قرارداد مالی برای احداث خط لوله گاز نورد استریم 2 منقعد کرده اند ارسال شده است منتشر کرد.
دراین نامه ریچارد گرنل به صراحت گفته است که آمریکا از مدت‌ها پیش با احداث این خط لوله یعنی همکاری اروپا با روسیه در این زمینه مخالف بوده و کنگره آمریکا تحریم‌هایی را علیه شرکت‌هایی که در این طرح شرکت کنند آماده کرده است.
در این نامه به تمام شرکت‌هایی که در ارتباط با انتقال انرژی از طریق این قرارداد مشارکت دارند هشدار داده شده است که در صورت همکاری با روسیه با مخاطرات تحریمی مواجه خواهند شد.
سفیر آمریکا همچنین تهدید کرده است که هر شرکتی باید خطر تحریم آمریکا را برای خود و اعتبار خودش به دقت مورد توجه قرار دهد.| خط لوله گاز استریم 2 قرار است گاز طبیعی را از شمال غربی روسیه و از مسیر دریای بالتیک به شمال آلمان منتقل کند که در این صورت حجم گاز وارداتی آلمان از روسیه را دو برابر خواهد کرد.

کانال پایش آمریکا

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: