bazarnews

کد خبر: ۴۵۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
شهردار پل‌دخترگفت: کانال خیابان، ولی عصر (عج) این شهر بر اثر بارندگی‌های شدید اخیر و جاری شدن سیلاب برای بار سوم فرو نشست.

 صمد چراغی‌پور، اظهار داشت: بارندگی‌های شدید امروز موجب آب‌گرفتگی خیابان، ولی عصر (عج) و فرو نشست کانال قدیمی این خیابان شد.

وی عنوان کرد: محل تلاقی کانال خیابان، ولی عصر (عج) با رودخانه کشکان بر اثر سیلاب‌های گذشته پیش از این دچار تخریب شد و امروز به دلیل شدت بارش‌ها، با گستردگی بیشتر به سمت خانه‌های تجاری و مسکونی این خیابان فرو ریخت.

شهردار پل‌دختر بیان کرد: تخریب کانال موجب قطعی آب آشامیدنی این خیابان و در معرض خطر قرار گرفتن ساکنان شد.

چراغی‌پور ادامه داد: هم اکنون فاضلاب این خیابان شکسته شده و به درون رودخانه کشکان وارد می‌شود، همچنین تا شعاع ۱۰ متر بالاتر از این کانال در مرکز خیابان، ولی عصر (عج) ساختمان‌های تجاری و مسکونی مجاور در معرض خطر فرو نشست عمق سه متری کانال هستند.

وی خاطرنشان کرد: بر اثر فرو ریختن دال بتونی روی کانال جلوی آب مسدود شده و در صورت ادامه بارندگی‌ها، احتمال ورود سیلاب به خیابان و منازل مسکونی ساکنان وجود دارد.

شهردار پل‌دختر افزود: با توجه به شدت بارندگی‌ها و سست شدن بافت زمین، فروریختن مداوم این کانال ادامه دارد و ممکن است خطرات جدی‌تری برای ساختمان‌های مجاور به دنبال داشته باشد.

چراغی‌پور گفت: منطقه مسکن مهر پل‌دختر به دلیل بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب دچار آب‌گرفتگی شده و نیرو‌های شهرداری برای جلوگیری از خطرات در محل مستقر هستند.

وی اظهار کرد: چهار گروه در قالب ۱۵ نفر از واحد‌های خدمات، عمران، آتش‌نشانی و نقلیه شهرداری در سطح شهر برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی بسیج شده‌اند.

شهردار پل‌دختر از مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان خواست با توجه به امکانات ناچیز و وضعیت مالی شهرداری، برای جلوگیری از بحران‌های احتمالی و خسارات همکاری لازم را با مدیریت شهری داشته باشد.

 

فارس

برچسب ها: فرونشست ، زمین ، پلدختر
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: