bazarnews

کد خبر: ۴۵۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
آذری جهرمی: کسب وکارهای نوپا وخانگی به پیامکهای تبلیغاتی محدود میشوند.

مجمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در توییت خود نوشت:‌ پولدارها از صداوسیما و داراها از تبلیغات شهری استفاده میکنند، اما کسب وکارهای نوپا وخانگی چه کنند؟ گاهی به پیامکهای تبلیغاتی رجوع میکنند که نتیجه‌ای جز مزاحمت ندارد. متاسفانه این مشاغل با ظرفیت دیجیتال مارکتینگ آشنا نیستند. فرصتی در dmDay برای جذب‌شان دیده شده. منتظر راه‌حل‌های شما هستیم.

توییت

 

اقتصادآنلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: