bazarnews

کد خبر: ۴۵۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
گزارش توییتری/
آقای رییس جمهور روحانی لطفا اتاق بازرگانی را بازی ندهید. اینها با بازنگرداندن ارزهای حاصل از صادرات غیرنفتی عملا نشان دادند که در شرایطی که کشور دچاربحران است به چیزی جز منافع شخصی و زیاده خواهی نمی اندیشند.

گروه بازرگانی بازار نیوز: در این گزارش بازار نیوز مواضع کاربران توییتر را درباره پیمان سپاری ارزی منتشر کرده است.

آقای روحانی لطفا اتاق بازرگانی را بازی ندهید!

آقای رییس جمهور روحانی لطفا اتاق بازرگانی را بازی ندهید. اینها با بازنگرداندن ارزهای حاصل از صادرات غیرنفتی عملا نشان دادند که در شرایطی که کشور دچاربحران است به چیزی جز منافع شخصی و زیاده خواهی نمی اندیشند. ضمنا خودشون هم بارها اعتراف کردند که سهمشان در اقتصاد ناچیز است.

 

آقای روحانی لطفا اتاق بازرگانی را بازی ندهید!

 

درحالی که بخش خصوصی، اتاق های بازرگانی واتحادیه های صادراتی مشغول رایزنی و تبادل نظر برای ارائه بسته پیشنهادی خود در راستای حل مشکلات صادرات و پیمان سپاری ارزی بودند،#دولت بدون هیچ توجهی نظرات خودراتحمیل میکند.تصمیمات اشتباه دولت درنهایت موجب کاهش صادرات دراین شرایط حساس خواهد شد

 

 

آقای روحانی لطفا اتاق بازرگانی را بازی ندهید!

پول شویی با زعفران و صادرات با کارت های یک بار مصرف غلامرضا کریمی زاعفرانکار حرفه ای در گفت وگو با «خراسان» از برخی صادرکنندگان متخلف و بی مسئولیت زعفران خبر می دهد که به دلیل عدم پیمان سپاری ارزی از کارت های یک بار مصرف یا کارت های دیگران برای صادرات زعفران استفاده می کنند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: