bazarnews

کد خبر: ۴۵۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲
گزارش توییتری/
آقای آذری جهرمی وزیر ارتباطات ایران، طی ۲۴ ماه گذشته در مورد ارتباط سقوط ارزش پول ملی و برنامه‌ی هماهنگ نفوذ ارز بیت کوین به کشورها (نه پول دیجیتال ملی) چه اندیشه می‌کردید؟

گروه بازار دیجیتال بازار نیوز: باتوجه به فعالیت فعالان سیاسی، اقتصادی و رسانه ای در شبکه های اجتماعی، بازار نیوز در این گزارشمواضع کاربران توییتر را در رابطه با ارز دیجیتال منتشر کرده است.

کاربر مهدی حیدریان در صفحه توییتر خود نوشت:

آقای آذری جهرمی وزیر ارتباطات ایران، طی ۲۴ ماه گذشته در مورد ارتباط سقوط ارزش پول ملی و برنامه‌ی هماهنگ نفوذ ارز بیت کوین به کشورها (نه پول دیجیتال ملی) چه اندیشه می‌کردید؟. یاد نمی‌آورم مخالفت جدی از شما دیده باشم و برعکس، حس می‌کنم از بیت کوین حمایت می‌کردید. 

آقای وزیر با بیت کوین مخالفت نکرد!

محبوبه فکوری خبرنگار اقتصادی در این رابطه نوشت:

فضای کسب و کار ایران بیش از هر وقت دیگری مستعد این شده که کلاهبرداری های جدیدی را تجربه کند؛اما با رنگ و بوی نوین.شرکتهای هرمی این بار با بیت کوین و دلار،سرگرم اغوای سرمایه داران خردی هستند که می دانند در فضای کنونی اقتصاد ایران، دستشان برای کار سالم به جایی نمی رسد.

آقای وزیر با بیت کوین مخالفت نکرد!

کاربر علی علوی درباره اثر ارز دیجیتال بر اقتصاد ونزوئلا نوشت:

تورم ونزوئلا در آستانه رونمایی از ارز دیجیتال پترو به ۱.۴ میلیون درصد رسید.

آقای وزیر با بیت کوین مخالفت نکرد!

کاربر کیان پردیس نوشت:

حداقل دستمزد جدید و افزایش یافته ونزوئلا منطبق با ارز دیجیتال پترو پرداخت می شود. اقتصاد ونزوئلا درحال ویران شدن است. طبق اعلام صندوق بین‌المللی پول، تورم فضایی این کشور در پایان سال به ۱ میلیون درصد می‌رسد و بسیاری از مردم از فشار فقر به کشورهای هم‌جوار فرار کرده‌اند

آقای وزیر با بیت کوین مخالفت نکرد!

 

 

 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: