bazarnews

کد خبر: ۴۶۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹
خبرگزاری اینترفکس امروز (یکشنبه) به نقل از سخنگوی کرملین گزارش داد، توافق با ترکیه در استان ادلب سوریه کاملا اجرایی نشده و مایه نگرانی دمشق و مسکو شده است.

مسکو و آنکارا قصد تشکیل منطقه‌ای عاری از تنش در این منطقه را دارند. روسیه در روزهای گذشته اعلام کرد وضعیت به سرعت رو به وخامت می‌رود و شرایط تقریبا در کنترل کامل شبه‌نظامیان النصره قرار دارد.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین در کنفرانس هفتگی تاکید کرد، توافق با ترکیه درباره استان ادلب به صورت کامل اجرایی نشده است و همین موجب نگرانی دمشق و مسکو است.

پسکوف در برنامه "مسکو.کرملین.پوتین" که از شبکه "روسیا ۱ " پخش می‌شود، گفت: طبیعتا روسیه هیچ نیروی نظامی یا مقاطعه‌کاری را برای حمایت از نیکولاس مادورو، رئیس‌جمهوری ونزوئلا به این کشور نفرستاده است.

سخنگوی کرملین اظهار کرد، آنچه در ونزوئلا رخ می‌دهد خطرناک است اما مساله خطرناک‌تر مداخله مستقیم آمریکا در امور این کشور است

پسکوف خاطرنشان کرد، به رسمیت شناختن خوآن گوآیدو، رهبر مخالفان ونزوئلا از سوی واشنگتن بر هیچ کس پوشیده نیست و این تاکیدی بر روابط آمریکا با اقدامات مخالفان ونزوئلاست.

پسکوف با ابراز تاسف از وقایع ونزوئلا گفت، نمی‌توان این وقایع را بی‌سابقه خواند چون بسیاری از این اتفاقات در گذشته رخ داده است.

 

ایسنا

برچسب ها: کرملین ، ادلب ، مادورو
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: