bazarnews

کد خبر: ۴۶۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
نائب رییس اتاق ایران و چین در واکنش به شبهات کارت‌های عضویت گفت: لازم است اتاق بازرگانی درباره کارت‌های اجاره‌ای که دیگر آراء اجاره‌ای هستند شفاف سازی کند.

مجیدرضا حریری در گفت‌و گو با خبرنگار اقتصادآنلایندرباره شایعاتی که در خصوص افزایش صدور کارت‌های عضویت وجود دارد، اظهار کرد: از سال گذشته تا کنون 2600کارت عضویت صادر شده و لازم است اتاق درباره سالم و یا ناسالم بودن این کارت‌ها رفع ابهام کند، اما این که منکر صدور بیش از حد کارت‌های عضویت باشیم اشتباه است.

حریری همچنین شفافیت را رکن اصلی انتخابات دانست و افزود: باید انتخابات و فضای اتاق رقابتی و شفاف باشد تا اعضای اتاق در آینده بتوانند  اقتصاد شفاف و آزاد در کشور بخواهند.

او اضافه کرد: اگر خلاف این رویه پیش برود بسیاری از کاندیداها حتی من از انتخابات کناره‌گیری خواهیم کرد.

نمی‌خواهم هیزم تنوری باشم که نانش به دیگران می‌رسد

این فعال اقتصادی تاکید کرد: انجمن نظارت و در مقام بالاتر، شورای عالی نظارت باید فضای انتخابات را خالی از هر گونه شک و شبهه‌ای کند، زیرا در صورت سالم بودن فضا نتیجه انتخابات مهم نخواهد بود و کاندیدا خیالشان از این که در یک فضای رقابتی سالم فعالیتنظارت کردند راحت است، واگرنه خود من نمی‌خواهم هیزم تنوری باشم که نانش به دیگران می‌رسد.

نائب رییس اتاق ایران و چین در پاسخ به این پرسش که "در ائتلافی شرکت کرده‌اید یا نه؟" گفت: فعلا در گروه "پیشگامان اقتصاد" حضور پیدا کرده‌ام اما با وجود فضای پر ابهام انتخابات، احتمال انصرافم هست.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: