bazarnews

کد خبر: ۴۶۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
رئیس فراکسیون شفافیت مجلس مطرح کرد:
محمود صادقی گفت: با اشاره به اخبار گرانی از زبان مسئولان مختلف، گفت: انتقادات باید سازنده و اثرگذار باشد، موج سواری روی مشکلات مردم درست نیست.

گروه اقتصادکلان بازارنیوز: محمود صادقی، با یادآوری اخبار متعدد افزایش قیمت کالاهای اساسی از سوی رسانه‌ها و مسئولان در جایگاه‌های مختلف در مدت اخیر، گفت: بیان انتقاد بدون ایراد است زیرا بر اساس آزادی بیان افراد می‌توانند نسبت به افزایش قیمت‌ها یا سایر اقدامات دولت انتقاد کنند اما این انتقادات باید در جای خود و به شکل سازنده باشد.

صاحبان تریبون اقدامات خود در زمان مسئولیتشان را مورد بسنجند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: موج سواری روی مشکلات اقتصادی مردم درست نیست، صاحبان تریبون پیش از آنکه به بیان این گونه مسائل بپردازند باید میزان سهم خود در نابه سامانی‌ها را بسنجند و به بیان اقداماتی که خود در زمان مسئولیت انجام داده‌اند بپردازند.

وی افزود: متاسفانه امروز با مسائل فراگیر در سطح مسئولان به ویژه مسئولیت گریزی مواجه هستیم، برخی مسئولان که امروزه از پشت تریبون نماز جمعه به بیان این نوع انتقادات می‌پردازند، پیش از این در جایگاه قضاوت قرار داشتند لذا باید بگویند که در آن زمان چه میزان از فساد اقتصادی جلوگیری کردند.

گریز از مسئولیت و تلاش برای فریب افکارعمومی در سایه سیاسی‌کاری مسئولان

صادقی با تاکی بر اینکه رسانه‌ها، افراد و مسئولان نباید فرافکنی کنند، خاطرنشان کرد: چشم پوشی از کوتاهی دولت یا نقایص آن هم درست نیست اما انتقادات باید طوری مطرح شود که اثرگذار باشد. به عنوان مثال اگر گرانی گوشت ربطی به برجام داشته باشد، به نقض آن و نه اصل برجام مرتبط است لذا ناقضان باید شماتت شوند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: شماتت از نقض کننده برجام درست است نه نظام جمهوری اسلامی که به همه تعهدات خود در حوزه توافق هسته‌ای پایبند بوده است، متاسفانه سیاسی کاری سبب گریز از مسئولیت، فرافکنی و تلاش برای فریب افکار عمومی شده است.

 

خانه ملت

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: