bazarnews

کد خبر: ۴۶۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
رئیس مرکز سیمای استان‌های صداوسیما برنامه‌های استانی سیما را در چهل‌سالگی انقلاب اسلامی تشریح کرد.

سیدعباس فاطمی رئیس مرکز سیمای استان‌های صداوسیما امروز برنامه‌های شبکه‌‌های استانی سیما را اعلام کرد:

"11 هزار عنوان برنامه برای چهل سالگی انقلاب تولید شد. 33 سریال پیش‌بینی کردیم که چهار سریال آماده شده است که شامل "بانوی سردار"، "گنج راه شیری"، "جلال: و "روزهای بیقراری2" می‌شود. در نظر داریم به چهره‌هایی مثل آیت‌الله طالقانی، مرضیه دباغ و آیت‌الله بهشتی بپردازیم که جلسات آن‌ها در حال برگزاری است.

سریال 300 قسمتی «مادر» به کارگردانی فریدون حسن‌پور اگر اولین قسط آن واریز شود آخر بهمن وارد پیش تولید می‌شود. مستندهایی در استان‌ها به تولید رسید که از میان آنها بیش از 800 اثر به معاونت امور استان‌ها رسید که با بودجه‌های کم تولید شدند.

شهدای مدافع حرم از جمله رویش‌های انقلاب بود که پیش از این چالشی برای برخی وجود داشت که چرا باید فرزندان ما به این مناطق بروند. ما برای حل این چالش ها مستندهایی تولید کردیم که اخبار عمومی را اقناع کرد و امروز جامعه خوشحال است که تهدیدات دشمنان در کیلومترها آن طرف تر از مرزهای ایران پاسخ داده می‌شود.

انیمیشنی درباره یک شهید 14 ساله در اردبیل و انیمیشن‌های دیگری در دو استان دیگر در دست تولید است.

40 سریال انقلابی را بازسازی کردیم که مربوط به یکی دو دهه اخیر است و در مراکز استانی پخش شد. همچنین 200 عنوان از برنامه‌های تولیدی ما در شبکه‌های ملی در حال پخش است".

سیدحمیدرضا حسینی مدیر دفتر سرود و موسیقی معاونت امور استان‌ها نیز به برنامه‌های چهل‌سالگی این حوزه اشاره کرد و گفت: 113 قطعه موسیقی و سرود با موضوعات مختلف، چهره‌های انقلابی و اقلیم‌های متفاوت تولید شده که 60 قطعه از آنها با نمره کیفی عالی در اختیار شبکه‌های رادیویی قرار گرفته است.  در بخش تلویزیونی نیز 54 اثر تولید شد که 41 اثر در اختیار شبکه‌های تلویزیونی استانی، سراسری و برون‌مرزی قرار گرفت که با کیفیت اچ‌دی و فول اچ‌دی تولید شدند.

تسنیم/

برچسب ها: انقلاب ، چهل سالگی ، سیما
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: