bazarnews

کد خبر: ۴۶۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک‌خان نیروی زمینی سپاه گفت:‌ هفتمین یادواره هزار و ۲۶۹ شهید دفاع مقدس و مدافع حرم تیپ نیروی مخصوص سپاه در گیلان برگزار می‌شود.

سردار پاسدار حسین مصطفی‌پور صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: یادواره هزار و 269 شهید والامقام دفاع مقدس و مدافع حرم تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان پنج‌شنبه 18 بهمن ساعت 9 صبح با سخنرانی آیت‌الله فلاحتی برگزار می‌شود.

فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک‌خان نیروی زمینی سپاه ضمن تأکید بر حضور گسترده خانواده‌های معزز شهدا در مورد مکان برگزاری این یادواره عنوان کرد: طبق برنامه تعیین شده حسینیه تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک جنگلی برای میزبانی از میهمانان و برگزاری این مراسم مهیا شده است.

سردار مصطفی‌پور بزرگداشت روحانی شهید میرزا کوچک جنگلی و 2 شهید گمنام را از جمله بخش‌های این یادواره اعلام کرد و بیان داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و زنده‌ نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام از جمله اهداف برگزاری این یادواره محسوب می‌شوند.

وی بر لزوم انتقال ارزش‌ها و مفاهیم دفاع مقدس به آحاد مردم جامعه تأکید کرد و ابراز داشت: تقدیم 224 نفر پاسدار ،‌870 نفر از بسیجیان و‌ 224 نفر سرباز در دفاع مقدس و 3 شهید مدافع حرم از جمله افتخارات تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک‌خان جنگلی در راه دفاع از انقلاب و اسلام است.

فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک‌خان نیروی زمینی سپاه به دیگر بخش‌های یادواره هزار و 269 شهید این تیپ اشاره کرد و افزود: برپایی نمایشگاه تجهیزات نظامی‌ و فرهنگی با رویکرد ایام فاطمیه(‌س) و چهل سالگی انقلاب اسلامی در کنار دیدار با خانواده‌های شهدا از دیگر بخش‌های این یادواره است.

تسنیم/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: