bazarnews

کد خبر: ۴۷۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند گفت: سوابق تحصیلی و شغلی و همچنین حقوق و دریافتی‌های مدیران شهرداری در وبسایت شفاف منتشر می‌شود.

بهاره آروین با اشاره به جلسه کمیته شفافیت در خصوص بررسی حسن اجرای مصوبه «مدیریت تعارض منافع در شهرداری تهران»  گفت: دو قسمت از این مصوبه مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد به زودی حقوق و دریافتی‌های مدیران و سوابق شغلی‌ و تحصیلی‌شان در وبسایت شفاف منتشر شود. همچنین گزارشی از سفرهای خارجی کارکنان شهرداری نیز آماده شده که این گزارش نیز به زودی در وب‌سایت شفاف بارگذاری می‌شود.

وی ادامه داد: این مصوبه احکامی در حوزه ممنوعیت‌ها و شفافیت‌ها داشت که انتشار عمومی اطلاعات برای ایجاد شفافیت در این جلسه دنبال شد. رصد تخلفات احتمالی و گزارش‌گری تخلف که در دیگر مواد این مصوبه دیده شده، در جلسه‌ای که با سازمان بازرسی شهرداری و اداره کل حقوقی برگزار خواهیم کرد پیگیری خواهد شد.

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند همچنین از رونمایی تالار واحد آگهی‌های مزایده ومناقصه خبر داد و افزود: به زودی تمامی آگهی‌های مزایده و مناقصه در سطح شهرداری تهران در یک صفحه واحد بر روی وبسایت شهرداری تهران اعلام عمومی می‌شود.

آروین انتشار پژوهش‌هایی که توسط شهرداری انجام می‌شود را از دیگر بخش‌هایی عنوان کرد که به زودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

به گفته وی، برای جلوگیری از تکرار پژوهش‌ها و دسترسی عمومی به نتایج آنها، تمامی پژوهش‌های انجام شده در واحدهای مختلف شهرداری، برروی وب‌سایت شفاف منتشر می‌شود اما به دلیل حجم بالای پژوهش‌ها، به دنبال ایجاد فضا برای انتشار آنها هستیم.

مهر

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: