bazarnews

کد خبر: ۴۷۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
معرفی کتاب/
این کتاب به بررسی موانع توسعه اقتصادی از دوران استعمار تا زمان حال در کشورهای آمریکای لاتین، آسیا و آفریقا می‌پردازد. کتاب بر مفاهیمی همچون تحول نهادی، توزیع درآمد، فقر، کشاورزی دهقانی و مسائلی از این دست تمرکز دارد. کتاب در چهار بخش و هفده فصل نوشته شده است.

گروه اقتصاد کلان بازار نیوز: شاید از بیرون اقتصاد علمی خشک به نظر برسد اما اگر مطالعه در مورد اقتصاد را با کتاب‌های خوب و خواندنی شروع کنید، جذب آن خواهید شد. بازار نیوز بصورت روزانه کتاب‌هایی در حوزه‌ی اقتصاد که تاثیر زیادی بر تفکر جهانی گذاشته‌اند را معرفی می‌کند.

فرآیند توسعه اقتصادی نوشته سایفر (James M.Cypher) ودیتز (James L.Dietz) هر دو از دانشگاه ایالتی کالیفرنیا هستند.کتاب برای علاقه‌مندان به توسعه کتاب بسیار مناسب و جذابی است.از ویژگی‌های کتاب این است که مباحث آموزشی اقتصاد توسعه را در قالب داستان بیان کرده است که فهم مفاهیم آموزشی را بسیار ساده و روان کرده است. این کتاب به بررسی موانع توسعه اقتصادی از دوران استعمار تا زمان حال در کشورهای آمریکای لاتین، آسیا و آفریقا می‌پردازد. کتاب بر مفاهیمی همچون تحول نهادی، توزیع درآمد، فقر، کشاورزی دهقانی و مسائلی از این دست تمرکز دارد. کتاب در چهار بخش و هفده فصل نوشته شده است.

فرآیند توسعه اقتصادی

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: