bazarnews

کد خبر: ۴۷۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: سیاسیون مراسم 22 بهمن را ابزاری برای طرح موضوعات حاشیه ای نکنند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد راهپیمایی ۲۲ بهمن مراسمی مردمی است و نباید آن را با اختلاف سلیقه های سیاسی و غیره دستخوش خدشه کرد.

محمدابراهیم رضایی ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در خصوص لزوم حفظ وحدت در راهپیمایی 22 بهمن، خطاب به سیاسیون و افرادی که تریبون در اختیار دارند، گفت: راهپیمایی 22 بهمن مراسمی مردمی است و نباید آن را با اختلاف سلیقه های سیاسی و غیره دستخوش خدشه کرد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رهبر کبیر انقلاب (ره) وحدت کلمه را رمز پیروزی انقلاب اسلامی می دانستند، اظهار کرد: سیاسیون باید حواسشان باشد که در زمین دشمنان بازی نکنند و مراسم 22 بهمن را ابزاری برای انتقام گیری و طرح موضوعات حاشیه ای نکنند.

وی با تاکید بر اینکه 39 جشن انقلاب با حضور حداکثری مردم پیام انسجام و وحدت درونی را به دشمنان ایران نشان داده است، ادامه داد: این مهم در حالیست که چهل سالگی انقلاب بیش از سالگردهای دیگر اهمیت دارد و بر این اساس مسئولان باید در صف اول این راهپیمایی قرار بگیرند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه امروزه هیچ دلیلی برای تفرقه و جدایی نباید وجود داشته باشد زیرا دشمنان نظام اسلامی در کمین هستند تا از فرصت ها استفاده کنند و انقلاب را دچار آسیب کنند، تصریح کرد: مردم نیز فریب دسیسه های دشمنان که این روزها از طریق شبکه های ماهواره ای معاند و فضای مجازی در حال پخش شدن است را نخواهند خورد و پای ارزش ها خواهند ایستاد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته دستاوردهای زیادی به همراه داشته که همه آنها در سایه وحدت درونی رخ داده از این رو باید قدر این موهبت الهی را بدانیم.

 

خانه ملت

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: