bazarnews

کد خبر: ۴۷۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
انقلاب اسلامی ایران، بی گمان جزو بزرگترین نهضت های سیاسی اجتماعی جهان و از شکوهمندترین رویدادهای تاریخی قرن حاضر به شمار می رود که علاوه بر ایران، بر بسیاری از جوامع و نهضت های دینی سیاسی جهان نیز اثرگذار بوده است. ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷، آغازگر جنبش های عدالت خواهی در سراسر جهان بود; به گونه ای که پس از آن، انقلاب ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره)، به الگویی بی سابقه برای سایر انقلاب ها و نهضت های آزادیخواهانه جهان بدل شد. نهضتی برآمده از توده های مردم، استکبار ستیز و استقلال طلب که قلمرویی به وسعت دل های تمام مستضعفان و مظلومان جهان داشت.

 وی در این پیام خاطرنشان کرده است: اکنون که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران قرار داریم، این جنبش سیاسی و نهضت معنوی در طی چهار دهه گذشته توانسته گام‎‎های بلند و محکمی در پیشبرد اهداف خود بردارد. به ویژه دستاوردهای نظام مالیاتی در طی این چهار دهه، بسیار منحصر به فرد و کم نظیر بوده; به طوریکه اکنون نقش مالیات از نفت پیشی گرفته و وابستگی بودجه کشور به درآمدهای نفتی، در شرایطی که اقتصاد کشور آماج تحریم ها و فشارهای سیاسی از سوی آمریکا و متحدانش است، تنزل پیدا کرده است.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در ادامه عنوان داشته است: امروز اقتصاد کشور، با تکیه بر دستاوردهای نظام مالیاتی در حوزه فناوری های اطلاعاتی، شفاف‎تر از همیشه شده و امکان رصد مبادلات و فعالیت های اقتصادی بیش از هر زمان دیگر میسر شده است. رخدادی که پیش نیاز استقلال و شکوفایی اقتصاد کشور به شمار رفته و لازمه تحقق عدالت در همه ابعاد آن می باشد.

 

وی افزود:امام امت به درستی رمز پیروزی را اسلامی بودن و وحدت و اتحاد ملت توصیف کردند و همین وحدت کلمه، در طی این چهار دهه، انقلاب اسلامی را از گزند خطرات و تهدیدات بزرگ حفظ کرده است. پس در ادامه راه نیز باید این وحدت کلمه را حفظ نموده و در تمامی شئون زندگی و امور مربوط به کشور عملی سازیم. به میمنت فرا رسیدن دهه مبارک فجر، این حماسه و رویداد پرشکوه را به همه نقش آفرینان این انقلاب، رهبر معظم انقلاب اسلامی و تمامی هم میهنان شریف، به ویژه خانواده بزرگ نظام مالیاتی ایران، تبریک و تهنیت عرض نموده و تداوم این عزت و آزادگی را از خداوند منان، مسئلت می نمایم.‎

بانک امروز/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: