bazarnews

کد خبر: ۴۷۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
مدیرشعب منطقه آذربایجان شرقی گفت: بانک سپه برای توسعه و رشد تولید در استان آذربایجان شرقی 18 هزار میلیارد ریال تسهیلات تا پایان دی‌ماه سال جاری در اختیار صاحبان بنگاه‌های اقتصادی قرارداد که سهم بخش صنعت و معدن 46 درصد بوده است .

نادر سلیمانی تسهیلات پرداختی بانک سپه به بخش صنعت و معدن در استان را 8 هزار 260 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: حمایت از بخش‌های صنعت و معدن، بازرگانی و خدمات، کشاورزی و مسکن از برنامه‌های اولویت‌دار این بانک در استان است . 
* اختصاص هزار میلیارد ریال منابع برای رونق تولید 
وی تصریح کرد: بانک سپه برای حمایت از تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و اشتغال هزار میلیارد ریال از منابع خود را به بنگاه‌های تولیدی واجد شرایط استان آذربایجان شرقی در سال جاری اختصاص داده است . 
سلیمانی به تلاش مطلوب بانک سپه در اعطای تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و افزود: 364 میلیارد ریال از میزان تسهیلات پرداختی این بانک برای توسعه 47 واحد تولیدی استان طی ده‌ماهه سال جاری پرداخت‌شده است . 
* تأمین مالی بیش از 1000 بنگاه کوچک و متوسط استان توسط بانک سپه 
به گفته مدیر شعب منطقه آذربایجان شرقی از ابتدای سال 96 تا پایان ده‌ماهه نخست امسال 118 فقره تسهیلات به مبلغ هزار و 450 میلیارد ریال از طریق سامانه بهین یاب سازمان صنعت، معدن استان به واحدهای کوچک و متوسط نیازمند حمایت مالی توسط بانک سپه در کارگروه تسهیل و رفع موانع استان تصویب و منجر به پرداخت‌شده است . 
وی ضمن تأکید بر اولویت‌های بانک سپه در پشتیبانی از واحدهای فعال اقتصادی استان افزود: حمایت از طرح‌های مولد در بخش‌های اقتصادی استان سرلوحه فعالیت‌های کاری بانک سپه در استان آذربایجان شرقی قرارگرفته است . 
* ازدواج 3600 زوج در استان با تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج بانک سپه 
مدیر شعب منطقه آذربایجان شرقی گفت: بانک سپه برای ازدواج جوانان 3 هزار و 600 فقره وام ازدواج بااعتبار 561 میلیارد ریال به واجدین شرایط در استان طی ده ماه اخیر پرداخت کرد . 
* صدور 13 هزار کارت اعتباری در استان آذربایجان شرقی 
سلیمانی ضمن تأکید بر ضرورت کمک بانک‌ها و افزایش قدرت خرید مردم تصریح کرد: از ابتدای امسال تا پایان دی‌ماه 2 هزار 600 فقره کارت اعتباری به ارزش 385 میلیارد ریال در شعب بانک سپه استان آذربایجان شرقی برای رفع نیاز ضروری خانوارها صادر شد . 
وی یادآور شد: در سال 96 نیز تعداد 11 هزار فقره کارت اعتباری به سقف اعتبار هزار و 342 میلیارد در شعب بانک در استان آذربایجان شرقی پرداخت شد . 
* مشارکت بانک سپه در اجرای طرح‌های بزرگ تولیدی و عمرانی استان 
مدیر شعب منطقه آذربایجان شرقی با اشاره به حمایت همه‌جانبه بانک سپه از طرح‌های تولیدی و عمرانی، اظهار داشت: مشارکت بانک سپه در احداث آزادراه مراغه – هشترود یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های عمرانی استان است . 
وی افزود: طرح‌های تولیدی بزرگی نظیر آذین سبک‌سازان میانه، دکستروز پارس، پاک سون نوین ارس، شیرین وطن، مهراصل و پارک بزرگ آبی هلیا نیز با مشارکت بانک سپه به بهره‌برداری رسیده است . 
* کمک بانک سپه به اقشار آسیب‌پذیر 
مدیر شعب منطقه آذربایجان شرقی به تأثیر امضای تفاهم‌نامه بین بانک سپه و کمیته امداد و بهزیستی در تسریع پرداخت تسهیلات اقشار آسیب‌پذیر استان اشاره کرد و افزود: بانک سپه برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی از ابتدای سال جاری تا پایان ده‌ماهه تعداد 418 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ 67 میلیارد ریال پرداخت کرد . 
* توجه ویژه به مسئولیت‌های اجتماعی 
سلیمانی گفت: بانک سپه در استان آذربایجان شرقی با احداث 6 مدرسه در روستاهای محروم و زلزله‌زده استان و همچنین با خرید یک دستگاه آمبولانس بجای هدایای تبلیغاتی سعی کرده است نقشی پررنگ در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی داشته باشد . 
* منابع بانک سپه در استان از مرز 40 هزار میلیارد ریال گذشت 
سلیمانی به اعتماد بالای مردم آذربایجان شرقی به نخستین بانک ایرانی اشاره کرد و افزود: منابع این بانک در استان از 30 هزار میلیارد ریال از ابتدای سال جاری به 40 هزار میلیارد ریال در پایان آذرماه سال جاری رسیده است . 
وی یادآور شد: رشد منابع بانک سپه در استان زمینه اعطای تسهیلات برای اجرای سیاست‌های دولت و کمک به رونق اشتغال را فراهم می‌کند . 
* توسعه خدمات الکترونیکی بانک سپه در استان 
مدیر شعب منطقه آذربایجان شرقی اظهار داشت: بانک سپه برای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم تعداد دستگاه‌های عابر بانک خود در استان را به 223 دستگاه رسانده و زمان توقف آن‌ها را 93 درصد کاهش داده است . 
سلیمانی به اهمیت پایانه‌های فروشگاهی در سهم درصد منابع بانک سپه در استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: تعداد پایانه‌های فروشگاهی این بانک در استان طی ده ماه سال جاری با 154 درصد رشد به 5 هزار و 600 دستگاه رسید . 

فصل اقتصاد/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: