bazarnews

کد خبر: ۴۷۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱
معاون وزیر خارجه سوریه با اشاره به آزادسازی قریب‌الوقوع خاک این کشور، تأکید کرد که هدف ائتلاف مقاومت، پیروزی در برابر همه دشمنان است.

«فیصل مقداد» معاون وزیر خارجه سوریه تأکید کرد که ائتلاف مقاومت آخرین مراحل پیروزی را پشت سر می‌گذارد.

مقداد به شبکه خبری «المنار» -وابسته به حزب الله لبنان- گفت که این پیروزی‌ها تا زمانی ادامه خواهد داشت که آخرین وجب از خاک سوریه آزاد شود.

وی همچنین تصریح کرد که دیپلماسی سوریه اهیچ اهمیتی به تفاسیر و مطالب رسانه‌ها نمی‌دهد.

این مسئول سوری با تأکید بر اینکه سوریه به خود اطمینان دارد، خاطر نشان کرد که در پایان (بحران) فقط ارتش سوریه در خاک این کشور حضور خواهد داشت.

مقداد با بیان اینکه آزادسازی خاک سوریه مدت زمان زیادی طول نخواهد کشید، خاطر نشان کرد که به زودی اهداف خود و ملت سوریه و ائتلاف مقاومت را محقق خواهند کرد.

وی در پایان اعلام کرد که هدف ائتلاف مقاومت پیروزی در برابر همه دشمنان است.

این اظهارات مقداد در حاشیه جشنی صورت گرفت که در سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار شد.

معاون وزیر خارجه سوریه: انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در تاریخ منطقه است

در حاشیه این جشن، «ایمن سوسان» معاون وزیر خارجه سوریه نیز تأکید کرد که هر گونه حضور خارجی در خاک سوریه «تجاوز و اشغالگری» است.

سوسان به روزنامه «الوطن» سوریه گفت که ادلب بخش لاینفک خاک سوریه و بازپسگیری آن، غیر قابل چانه‌زنی است.

وی ضمن انتقاد از حملات مکرر رژیم صهیونیستی به خاک سوریه، تأکید کرد که وظیفه مردم سوریه دفاع از خود در برابر این حملات است.

سوسان انقلاب اسلامی ایران را نقطه عطفی در تاریخ منطقه دانست و گفت که این انقلاب باعث شد ایران در کنار محور مقاومت و مقابله با طرح‌هایی قرار گیرد که همه منطقه را هدف قرار داده است.

 

فارس

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: