bazarnews

کد خبر: ۴۷۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد درباره شرکت کشورمان در جلسه های مربوط به گروه ویژه اقدام مالی گفت: هرجا لازم بوده نماینده ایران شرکت کرده و گزارش های لازم را ارائه داده ایم؛ امیدواریم این گروه مهلت داده شده را بار دیگر تمدید کند.
فرهاد دژپسند روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران همچنین درباره اقدامات انجام شده برای مبارزه با گران فروشی اظهارداشت: تلاش می کنیم با افزایش نظارت ها و عرضه کالاهای اساسی، پدیده مذموم گرانفروشی را کاهش دهیم.
وی افزود: با هدف کاهش گرانفروشی تلاش می شود آن بخش از کالاهای اساسی در بنادر سریعتر ترخیص شوند تا به بازار وارد شده و بتواند عرضه را افزایش دهد.
وی به انجام اقدامات اساسی برای تنظیم بازار گوشت اشاره کرد و گفت: امروز از دولت اجازه گرفتیم تا برای بقیه کالاهای اساسی نیز این اقدام انجام شده و گمرکات ورود کنند تا هم بتوان توزیع را با عرضه کالاهای اساسی تقویت کرد و هم نظارت بر بازار را برای کاهش گرانفروشی، جدی تر شود.
وزیر اقتصاد درباره کاهش تورم نیز اظهارداشت: کاهش تورم از راه های گوناگون انجام می شود؛ اکنون و در این فرصت یکی از بهترین سازوکارها این است که نظام توزیع، سازمان دهی شود.
به گفته وی، وزارت صنعت، معدن و تجارت برنامه ای در این زمینه دارد و براساس گزارش آقای رحمانی در جلسه هیات دولت، مانور نظارت از اوایل اسفندماه شروع می شود.
نامه نیوز/
برچسب ها: FATF ، وزیر اقتصاد ، تمدید
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: