bazarnews

کد خبر: ۴۷۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: برای افزایش بهره‌وری و رونق مضاعف تولید نیازمند برقراری ثبات در فضای اقتصادی کشور هستیم.

صدیف بدری بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای دولت و بخش خصوصی استان اردبیل با بیان اینکه در ماه‌های اخیر صادرکنندگان و واردکنندگان کالا‌های مختلف با چالش‌های جدی مواجه شدند، افزود: برای عبور از این عرصه حساس اقتصادی نیازمند فراهم شدن ثبات در بازار هستیم.

وی افزود: اتخاذ تدابیر اصولی و کارشناسی شده برای مدیریت بازار ارز مورد نیاز بوده و نباید با تصمیمات بدون مطالعه شده زمینه بی‌ثباتی در بازار را فراهم کرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: فضای موجود در کشور بیش از هر مقطع دیگری نیازمند آرامش بوده و با بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های شبانه و خلق‌الساعه نمی‌توان از شرایط خاص کنونی با موفقیت عبور کرد.

بدری در ادامه به وضعیت صادرات مثبت استان اردبیل نسبت به سالیان گذشته اشاره کرد و یادآور شد: تعیین جوایز صادراتی برای صادرکنندگان نمونه که زمینه تشویق آنان برای افزایش صادرات را فراهم کند مورد نیاز بوده تا با چنین نگرشی توسعه صادرات استان‌های مختلف کشور مهیا شود.

وی با بیان اینکه رشد اقتصادی دامنه دار نیازمند فراهم آوردن فضای مساعد افزایش تولید و کارآفرینی است؛ افزود: با برطرف سازی مشکلات زیرساختی ملی در حوزه صادرات می‌توان فضای مساعدی برای افزایش تولید فراهم کرد.

 

مهر

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: