bazarnews

کد خبر: ۴۷۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
سخنگوی هیئت رییسه مجلس مطرح کرد:
بهروز نعمتی معتقد است بانک مرکزی می‌تواند با تسهیل فضای کسب و کار قیمت ارز را به رقم واقعی که بیش از ۸ تا ۹ هزار تومان نیست، برساند.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز: با اشاره به اظهارات رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر اینکه بانک مرکزی برنامه هایی برای کاهش قیمت ارز دارد، گفت: این موضوع که بانک مرکزی بخواهد قیمت ارز را کاهش دهد در عمل اتفاق نمی افتد، مگر اینکه ساز و کارهای بازار تنظیم، صادرات رونق  و فضای کسب و کار تسهیل شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اگر فضای کسب و کار تسهیل شود، قیمت ارز بیش از ۸ تا 9 هزار تومان نخواهد بود، افزود: در حال حاضر ساز و کار مناسب در بازار  و تسهیل فضای کسب و کار وجود ندارد، بنابراین هم اکنون باید فضا و شرایط جهت اینکه افراد مختلف از جمله تجار و  تولید کننده بتوانند در کشور سرمایه‌گذاری کنند، تسهیل شود.

بانک مرکزی چاره ای جز تسهیل فضای کسب و کار ندارد

وی با اشاره به اینکه بانک مرکزی می‌تواند با اقدامات خود فضای کسب و کار را تسهیل کند، ادامه داد: بانک مرکزی چاره ای جز تسهیل فضای کسب و کار ندارد، چراکه امروز شرایط بازار رقابتی بوده و هر کسی که در بازار توانمندی بیشتری داشته و بتواند خود را بیشتر با بازار  مانوس و همراه کند توفیقات بیشتری نصیبش می‌شود.

تسهیل فضای کسب و کار بازار ارز را به تعادل می‌رساند

نعمتی اظهار داشت: بسیاری از سرمایه‌گذاران و افرادی که در حوزه اقتصادی توانمند هستند، با دست انداز های متعددی رو به رو می شوند و متاسفانه فضا در اختیار تولید کننده و کسبه قرار نمی گیرد تا فضای کسب و کار رونق گیرد.

 سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه با تسهیل فضای کسب و کار بازار ارز خود را به تعادل می‌رساند، تصریح کرد: با اقدامات دستوری بازار ارز به ثبات لازم نمی‌رسد و سخت به ثبات دست خواهد یافت، بنابراین باید فضای کسب و کار را تسهیل و صادرات را رونق داد.

 

خانه ملت

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: