bazarnews

کد خبر: ۴۸۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد:
حمیدرضا دهقانی نیا از تغییر رویه و رفتار ۸۰ فروشگاه عرضه کننده پوشاک قاچاق در تهران خبر داد.

گروه بازرگانی بازارنیوز: به گفته حمیدرضا دهقانی نیا، واقعیت مطلب این است که در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید تمامی ابعاد موضوع را در زمان اجرا مدنظر داشت.

وی همچنین اظهارداشت: بیشترین تلاش ستاد مرکزی مبارزه با کالا و ارز اینکه با کمترین اصطکاک بتواند موضوع پدیده قاچاق را در جامعه مدیریت کند.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در خصوص مقابله با عرضه کنندگان پوشاک قاچاق گفت: این ستاد با هماهنگی هایی صورت گرفته ابتدا فروشگاه های عرضه کننده پوشاک قاچاق را در سطح تهران مورد شناسایی قرار دادو در نهایت به ۱۱۰ واحد رسید.

وی در ادامه افزود: واحدهای مزبور در چندین مجتمع تجاری تهران پراکنده و مستقر بودند.

دهقانی نیا تصریح کرد: ابتدا با مدیران مجتمع های تجاری به جهت تبیین موضوع ارتباط برقرار شد و سپس یک برگه ای به عنوان هشدار و اعلام در اختیار آنان قرار گرفت تا در سر درب ورودی مجتمع ها نصب و از طرفی به واحدهای عرضه کننده پوشاک هشدار دهند که دست از این رفتار ناپسند و غیر قانونی بردارند و کالاهای قاچاق خود را جمع آوری کنند.

وی گفت: پس از این اقدام تیم های تشکیل تا اخطار های کتبی بصورت حضوری به واحدها ابلاغ شود که این اقدام نیز با موفقیت انجام شد.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: هماهنگی های این موارد نیز با خود ستاد بود که البته نیروی انتظامی، سازمان حمایت، تعزیرات حکومتی و استانداری تهران در این زمینه زحمات زیادی کشیدند.

وی اظهارداشت: خوشبختانه با کمترین اصطکاک از مجموع ۱۱۰ مغازه بیش از ۸۰ مورد تغییر رفتار دادند که شاید در تاریخ کشور بی سابقه باشد.

 

رادیو اقتصاد

برچسب ها: قاچاق ، پوشاک ، بازارنیوز
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: