bazarnews

کد خبر: ۴۸۰۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: بخش خصوصی در مورد خصوصی‌سازی در مسئله انرژی و آب آماده هر نوع همکاری است.

غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران در مراسم صبحانه کاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: بر اساس بند الف تبصره یک قانون بهبود فضای کسب و کار اتاق بازرگانی ایران، وظایف جدیدی در ارتباط با سند آب و کشاورزی بر عهده این اتاق نهاده شد تا ظرف مدت سه سال دفتر ویژه راهبردی آب در اتاق ایجاد شود.
وی با اشاره به اینکه تشکیل کارگروه خصوصی‌سازی آب با موافقت وزارت نیرو در این دفتر ایجاد شده و امیدواریم کارگروه خصوصی‌سازی آب به نتایج خوبی برسد، گفت: این دفتر مطالعات عمیقی در مورد آب و بحران‌های پیش‌رو انجام داد و به دفتر مقام معظم رهبری ارائه شد که حتی در ارتباط با طرح فدک از اجرای این طرح جلوگیری شد.
بیشتر بخوانید: تصویب الحاق ایران به اتحادیه اوراسیا قبل از پایان سال/ الگوی مصرف از نقاط ضعف کشور است 
این مقام مسئول با بیان اینکه مسئله هدفمندی موضوع انرژی در اتاق همواره مورد بحث و بررسی است، افزود: موضوع هدفمندی انرژی چالشی بزرگی در اقتصاد کشور است و باید به آن توجه ویژه ای شود تا در آینده با مشکلات روبه‌رو نشویم.
شافعی در پایان گفت: توجه به اجرای ماده 12 قانون رفع موانع تولید در وزارت نیرو خواسته دوستان ما در تشکل‌های اتاق است و برای راه‌اندازی بازار انرژی و بازار آب نیازمندیم تا در آینده به آن توجه شود.

فصل اقتصاد/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: