bazarnews

کد خبر: ۴۸۱۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
رسانه‌های فلسطینی از زخمی شدن چندین نفر به ضرب گلوله نیرو‌های رژیم صهیونیستی در در بیست و چهارمین راهپیمایی دریایی خبر دادند.

هزاران فسطینی عصر امروز سه شنبه در بیست و چهارمین راهپیمایی دریایی شکستن محاصره غزه در سواحل شهر بیت لاهیا در شمال نوار غزه شرکت کردند.

منابع بیمارستانی در غزه اعلام کردند که هفت نفر به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در جریان برگزاری این راهپیمایی زخمی شده اند.

بر اساس این گزارش در راهپیمایی امروز ده‌ها قایق از بندر غزه به سمت مرز‌های شمالی حرکت کردند و همزمان هزاران فلسطینی نیز به موازات حرکت این قایق‌ها در ساحل به راهپیمایی پرداختند.

"خضر حبیب" از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: ملت فلسطین در خط مقدم نبرد با رژیم صهیونیستی که امت اسلامی و عربی را هدف قرار می‌دهد قرار دارند.

این رهبر جنبش جهاد اسلامی اظهار داشت: فلسطینیان از مسئله محوری امت که همان فلسطین است دفاع می‌کنند و فلسطین مرکز درگیری بین حق و باطل است.

وی خطاب به صهیونیست‌ها گفت: دوران شما در زمین به سر رسیده است و فلسطین در آینده‌ای نزدیک به آغوش امت عربی و اسلامی بر می‌گردد.

هیئت جنبش ملی شکستن محاصره از حدود هفت ماه قبل تاکنون چندین راهپیمایی دریایی برگزار کرده است، اما رژیم صهیونیستی تمام این راهپیمایی‌ها را سرکوب و شماری از شرکت کنندگان را دستگیر کرده است.

این در حالی است که راهپیمایی بازگشت فلسطینیان نیز از دهم فروردین ماه گذشته هر هفته جمعه برگزار شده است و تاکنون بیش از ۲۶۰ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و هزاران نفر نیز زخمی شده اند.

یورش صهیونیست‌ها به مسجدالأقصی

و خبر دیگر اینکه نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی یورش برده و به ضرب و شتم نمازگزاران فلسطینی پرداختند. خبرنگار المیادین گزارش داد که نظامیان صهیونیست همزمان با بستن در‌های مسجد الاقصی شماری از فلسطینیان را دستگیر کردند.

 

تسنیم

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: