bazarnews

کد خبر: ۴۸۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
عضو انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی کوچک گفت: بدون نوآوری هر صنعتی محکوم به فنا خواهد بود.

امیرهوشنگ محمودی در برنامه «کالای ایرانی» رادیو اقتصاد افزود: اگر شرکتی نوآوری و بازاریابی خوبی نداشته باشد به یقین جای در عرصه تولید نخواهد داشت.
وی در ادامه اظهار داشت: محصولات لوازم خانگی کوچک امروز با وجود توان داخلی بالا این امکان را دارد که در اقصی نقاط کشور به عنوان یکی از محصولات صادراتی ورود و ارزآوری خوبی برای مملکت داشته باشد.
معاون بازاریابی و فروش یک شرکت تولیدی لوازم برقی کوچک گفت: ایران از سال های 1347 وارد عرصه تولید لوازم خانگی کوچک شده است.
وی افزود: هم اکنون شاید یک یا دو شرکت در کشور هستند که به شکل کامل محصولات لوازم خانگی کوچک را با ورود به عمق ساخت بطور بومی تولید و به این دانش فنی دست پیدا کرده باشند.
محمودی اظهارداشت: لوازم خانگی کوچک بین 15 تا 20 گروه محصولی را تشکیل می دهند.
وی گفت: بدون شک با احتساب تفکیک آیتم به آیتم کالا ها افزون بر 250 محصول مختلف و متنوع می تواند در این گروه بندی ها جای گیرد.
معاون بازاریابی و فروش یک شرکت تولیدی لوازم برقی کوچک افزود: این شرکت در حال حاضر 180 قلم کالا را در 15 گروه محصولی تولید می کند.
وی اظهارداشت: شرکت مزبور طیف وسیعی از محصولات لوازم خانگی کوچک از قبیل پنکه، پلوپز، چرخ‌گوشت، جارو برقی، آب میوه گیری، انواع سرخ کن ها، توستر ها و غیره را تولید و به بازار مصرف ملی و بین المللی ارائه می دهد.
محمودی گفت: این مجموعه به حوزه تحقیق و توسعه، خلاقیت و نوآوری نگاه ویژه ای دارد چون معتقد به اینکه بدون توجه به آرندی و نوآوری هر صنعتی محکوم به فنا خواهد بود.
وی در ادامه استمرار تولید را از جمله ویژگی های مهم و برجسته این شرکت برشمرد و یادآورشد: واحد مزبور از سال 1347 تا به امروز با یک نام و برند تولید مستمر داشته است.
برنامه «کالای ایرانی» کاری از گروه صنعت و بازرگانی شبکه تخصصی رادیو اقتصاد است که از شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت 10 صبح به مدت 55 دقیقه به تهیه کنندگی « حمیده رضا سلطانی» با هدف معرفی، ترویج و تبلیغ کالای ایرانی، تولید داخلی و حمایت ازتولید کنندگان داخلی و مقابله با مصرف بی رویه کالای خارجی بر روی موج اف ام ردیف 98 قرار می‌گیرد و علاقمندان می‌توانند جهت دریافت فایل صوتی برنامه به سایت این رادیو مراجعه کنند. 

فصل اقتصاد/

برچسب ها: نوآوری ، صنعت ، فنا
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: