bazarnews

کد خبر: ۴۸۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
Huawei CloudLink Board برنده دو جایزه مراسم iF DESIGN AWARDS ۲۰۱۹ شد.

Huawei CloudLink Board که محصولی از بخش «ارتباطات سازمانی» هوآوی است، به عنوان برنده مراسم iF Design Award امسال شناخته‌شد؛ مراسمی که از آن به عنوان «اسکار طراحی» هم یاد می‌شود. این محصول یک دستگاه «حضور از راه دور مشارکتی» (Collaborative Telepresence)‌ است، به خاطر سبکی، زیبایی، طراحی یکپارچه (all-in-one)، ظاهر مینی‌مال و تاکید روی سه ویژگی کارایی، قدرت و هیجان برنده دو جایزه از این مراسم شده است.

Huawei CloudLink Board  ویدئوکنفرانس همکاری تعاملی، پروژکتور بی‌سیم و ابزارهای دیگر را در هم ادغام کرده و از طریق کنترل صدا، پخش هوشمند، تشخیص چهره و دیگر تکنولوژی‌های مربوط به هوش مصنوعی، شرکت‌کنندگان در جلسه را با  تجربه جدیدی از ملاقات از راه دور آشنا می‌کند. می‌توان گفت با این دستگاه ویدئوکنفرانس‌ها وارد دوران هوشمندی می‌شوند.

Huawei CloudLink Board به طراحی مینی‌مالیستی و کاربرپسند، تجربه‌ای بی‌دردسر و کاربری ساده و موثر، اهمیت می‌دهد.

این محصول جدید مفهوم کارایی، قدرت و هیجان را در طراحی تعاملی نرم‌افزاری خود لحاظ کرده‌ است و علاوه بر اینکه چارچوب همیشگی تعاملات راحت و کارآمد را رعایت کرده، منابع متعدد محتوایی و طراحی جدید را نیز  به این چارچوب اضافه کرده است؛ طراحی که کاربر را به حرکت و مشارکت دعوت می‌کند.

هوآوی از حدود 30 سال پیش فعالیت‌هایش را در زمینه ارتباطات سازمانی آغاز کرده و همیشه به دنبال نوآوری در زمینه آینده دیجیتال سازی و هوش مصنوعی است. با توجه به این عملکرد هوآوی نسل جدیدی از راه‌حل‌های ارتباطات سازمانی را توسعه داده تا شرکت‌ها بتوانند فضای اداری دیجیتال و هوشمند و تولید صنعتی را امکان‌پذیر کنند.

323232323

index232323

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: