bazarnews

کد خبر: ۴۸۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر تشدید کنترل بر روند واردات و توزیع کالا، گفت: با تشدید نظارت بر نحوه توزیع کالاهای وارداتی با ارز دولتی باید مطمئن شویم که این کالاها به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

رضا رحمانی امروز در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار در جمع خبرنگاران در رابطه با تنظیم بازار گفت: در جلسه امروز مباحث مربوط به تنظیم بازار در روزهای پایانی سال مطرح شد و گزارشات لازم از عملکرد و اقدامتی که قرار است برای تنظیم بازار انجام شود ارائه شد.

به گزارش فارس وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: این گزارشات در حوزه کالاهای اساسی و کارهایی که وزارت جهاد کشاورزی در رابطه با ذخیره‌سازی کالاهای اساسی انجام داده ارائه شد.

وی با بیان اینکه در جلسه تنظیم بازار امروز مسئولان قوه قضائیه، دادستان کل کشور، وزیر دادگستری و همچنین دادستان تهران حضور داشتند گفت: جلسه امروز جلسه‌ای تعاملی در جهت تسهیل امور، کنترل گرانی و تامین مایحتاج مردم بود.

رحمانی در رابطه با نظارت و کنترل بر بازار اظهار داشت: نظارت و کنترل‌ها توسط سازمان حمایت، تعزیرات حکومتی و اصناف تشدید شده است و در بعضی موارد دادستانی وارد شده است.

وی با اشاره به تشکیل گشت‌های مشترک اظهار داشت: به کمک اتحادیه‌ها و اتاق اصناف مقرر شده در سطح عرضه و کف بازار کنترل‌ها بیشتر شود و این کنترل‌ها همچنین در فرآیند تولید،‌واردات و توزیع هم انجام شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان داشت: کنترل توزیع کالاهای وارداتی با ارز دولتی به گونه‌ای است که مطمئن شویم این کالاها به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

وی در مورد کنترل توزیع کالاهای وارداتی با ارز غیردولتی بیان داشت: این موضوع هم ضوابط خاص خود را دارد البته فرایند کنترل بر کل زنجیره تولید و توزیع شروع شده تا کالاهای با قیمت معقولی به دست مردم برسد.

صراط/

برچسب ها: توزیع ، واردات ، ارز
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: