bazarnews

کد خبر: ۴۸۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
در جلسه ستاد تنظیم بازار،
وزیر صنعت،معدن و تجارت گفت: تاکید دولت و به تبع آن تلاش وزارت صنعت، معدن و تجارت معطوف به حفظ وضعیت فعلی تولید، تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی و پرمصرف مردم با قیمت مناسب است.

به گزارش اقتصادآنلاین ، رضا رحمانی در جلسه ستاد تنظیم بازار که با حضور مقام های عالی قوه قضاییه، وزیران دادگستری و جهاد کشاورزی در وزارت صنعت برگزارشد، افزود: تامینکالاهای اساسی مردم برای روزهای پایانی سال و ماه مبارک رمضان براساس تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی اضافه کرد: حفظ تولید و اشتغال توام با یکدیگر است و ستادهای مختلفی برای پیشبرد برنامه ها از جمله ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، ستاد تنظیم بازار، ستاد اقتصاد مقاومتی، جلسه سران قوا وجود دارد تا در برابر تهاجم اقتصادی دشمن، سربلند بیرون آییم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: همراهی و همکاری مدیران، به ویژه در بخش هایی که نیاز به واردات بود، موجب شد تا دغدغه ها برطرف و مواد اولیه مورد نیاز تولید تامین شود‌.

رحمانی گفت: تلاش می شود با برنامه ریزی لازم تا کالاها با قیمت مناسب و به وفور در اختیار مردم قرار گیرد.

وزیرصنعت، معدن و تجارت افزود: سیاست این وزارتخانه بگونه ای است که در اواخر امسال کالاهای اساسی و پرمصرف مردم تامین شود.

**هیچ بنگاه تولیدی نباید تعطیل شود

حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور هم در این جلسه با بیان اینکه قوه قضاییه در رابطه با تولید، توزیع و نظارت در کنار دولت است، گفت: قوه قضاییهتمام تلاش خود را به کار می بندد تا هیچ بنگاه تولیدی تعطیل نشود و در این ارتباط از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

وی ضمن تاکید براینکه باید آسیب ها را شناخت و راه درمان آنها را پیدا کرد، افزود: آسیبی که امروز در جامعه وجود دارد، مسائل اقتصادی است که منشا بخشی از آنها تحریم های ظالمانه دشمن محسوب می شود که علیه مردم و کشورمان به کار گرفته است.

منتظری گفت: بخشی از آسیب ها به تصمیم‌گیری های داخلی مربوط است و باید شناسایی و رفع شود و مسئولان اجرایی باید این کار را انجام دهند.

به گفته وی، برگزاری جلساتی که به منظور تنظیم بازار تشکیل می شود، در واقع فرصتی برای شناسایی نقاط ضعف و ایرادات است تا در حد توان نسبت به رفع آنها اقدام شود.

دادستان کل کشور گفت: دولت، دستگاه قضایی و سایر دستگاه های مربوط باید تلاش کنند تا مشکلات تامین کالاهای مورد نیاز مردم رفع شود، درعین حال برای تامین برخی از کالاها، مشکلاتی وجود دارد که باید برای رفع مشکلات آنها اقدام شود.

وی تصریح کرد: برپایه دستور رئیس قوه قضاییه با محوریت استانداران در استان ها، هرجا گره ای در کار است، دستگاه قضایی آمادگی دارد کمک کند و از دولت و مردم حمایت به عمل آورد.

منتظری خاطرنشان ساخت: دستگاه قضایی در رابطه با مسئله تولید، توزیع و نظارت در کنار دولت قرار دارد و از توان خود برای رفع مشکلات استفاده می کند و در این شرایط مردم باید کمترین مشکل را داشته باشند.

اقتصاد آنلاین

 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: