bazarnews

کد خبر: ۴۹۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد:
مویدی درباره معرفی آقازاده‌هایی که در قاچاق پوشاک فعال هستند، گفت:الان وقت این نیست که درباره این مورد صحبت کنیم و به نظرم در این مورد رسانه‌ها سیاه نمایی می‌کنند.

گروه بازرگانی بازارنیوز: علی مویدی رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گفتگو با خبرنگار بازارنیوز، درپاسخ به این سوال که  آیا بحث مبارزه با برند‌های پوشاک قاچاق متوقف شده است یا خیر گفت: در ارتباط با بحث برند‌های قاچاق ما چند مرحله را مشخص کرده بودیم که این چند مرحله را با موفقیت پشت سر گذاشتیم. یک مرحله پایین کشیدن تابلو‌های برند‌های قاچاق و بدون مجوز بود که الان در تمام استان تهران اجرا شد و امروز هیچ برند بدون مجوزی تابلو ندارد. مرحله بعدی جمع آوری فروشگاه‌هایی بود که این برند‌های قاچاق را می‌فروختند  که این هم در سطح تهران انجام شد. برخی از این فروشگاه‌ها محتوای فروششان را سریع تغییر دادند و جایگزین کردند.

وی درباره مرحله بعد طرح مبارزه با پوشاک و برند‌های قاچاق با توجه به کلیپ‌های موشن گرافیکی که در ارتباط با این موضوع توسط ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در صدا و سیما پخش شد نیز گفت:عزم ما برای مبارزه با این قاچاق جدی است و مرحله بعدی اقدامات ما در حال تنظیم و تدوین است. البته لازمه مرحله بعد این است که ابتدا این مراحلی که در تهران انجام شد در استان‌های دیگر کشور هم اجرا شود تا وارد مرحله بعد شویم.

مویدی درباره بحث فعالیت برخی آقازاده‌ها به عنوان قاچاقچی پوشاک که در گذشته از آن یاد کرده بود، گفت:آنقدر‌ها هم که می‌گویند آقازاده، آقا زاده، اینگونه نیست. این سیاه نمایی است. نمی‌خواهم وجود آقازاده‌ها به عنوان قاچاقچی پوشاک را تکذیب کنم، شاید تعداد معدود و محدودی وجود داشته باشد، اما در حدی نیست که در رسانه‌ها اعلام می‌کنند.

وی درباره این که آن تعداد معدود چه کسانی هستند و چرا نامشان را اعلام نمی‌کنید گفت: الان وقت این نیست که درباره این مورد صحبت کنیم. من هم الان مدنظرم کسی نیست. شاید حالا یک موردی هم باشد، ولی الان من در ذهنم نیست.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: