bazarnews

کد خبر: ۴۹۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
مجمع عمومی فوق العاده سیمان‌نی‌ریز به منظور تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی برگزار می‌شود و به همین خاطر نماد این شرکت بورسی در پایان داد و ستدهای امروز متوقف می‌شود.

اقتصاد آنلاین - رامین بیات؛ سیمان‌نی‌ریز با توجه به مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار سرمایه خود را از 5 به 15 میلیارد تومان و به میزان 200 درصد افزایش خواهد شد.

 در این خصوص سازمان بورس اعلام کرد:«در اجرای قانون بازار اوراق بهادار(مصوب آذرماه 1384) تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت سیمان سفید نی‌ریز(سهامی عام)، در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقررات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نشده و افزایش سرمایه از نظر این سازمان بلامانع است.» 

این افزایش سرمایه «سنیر» از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور اصلاح ساختار مالی انجام خواهد شد.

 این در حالی است که نمادهای سیمانی، در بهمن ماه بسیار مورد اقبال بازار قرار گرفتند و رشدهای خوبی را کسب کردند، اما در اسفند‌ماه این روند نوسانی شد، حال باید دید تا پایان سال این صنعت بورسی چه مسیری را طی خواهد کرد. گفتنی است، مجمع عمومی فوق العاده شرکت سیمان نی ریز  روز چهارشنبه 15 اسفندماه برگزار خواهد شد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: