bazarnews

کد خبر: ۴۹۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱
امروز در داد و ستد‌های تالار حافظ، خوراک دام پارس، فراورده‌های غذایی و قند پیرانشهر و داروسازی زهراوی بیشترین بازدهی و کربن ایران، کاشی و سرامیک حافظ وفنرسازی زر بیشترین زیان‌ را دیدند.

در معاملات روز جاری بازارسهام،گروه‌ لاستیک و پلاستیک تنها صنعتی بود، که نمادهای آن به صورت‌دسته جمعی رشد کردند و مورد اقبال فعالان بازار سرمایه واقع شدند.  

همچنین بانک تجارت نیز بیشترین ارزش معاملات را در داد و ستدهای امروز بازار سرمایه به خود اختصاص داد، این در حالی است که بانک ملت، ذوب‌آهن اصفهان، قند نیشابور، کنترل‌خوردگی‌تکین‌کو، کشت و دامداری فکا، کارتن ایران پارس، فولاد مبارکه اصفهان و سیمان تهران نیز در بین شرکتی که بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند، جای گرفتند.

بر اساس این گزارش، در فرابورس نیز شیر و گوشت زاگرس شهرکرد، کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان و فراورده‌های غذایی و قند چهار محال پربازده‌ترین و شیر پگاه آذربایجان شرقی، هتل پارسیان کوثر اصفهان و  فولاد هرمزگان جنوب زیان‌ده‌ترین شرکت‌‌ها لقب گرفتند. این درحالی است که در بین صنایع بورسی، بانکی‌ها، خودرویی‌ها و شیمیایی‌ها بیشترین حجم و ارزش معاملات را از آن خود کردند.

اقتصادآنلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: