bazarnews

کد خبر: ۴۹۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵
امروز در داد و ستد‌های تالار حافظ، دامپروری مگسال، گلتاش و بیسکویت گرجی بیشترین بازدهی وحمل و نقل بین المللی‌خلیج فارس، کنترل‌خورندگی‌تکین‌کو و پارس‌سرام بیشترین زیان‌ را دیدند.

در معاملات روز جاری گروه بانکی مورد اقبال اهالی بازار سهام قرا گرفت، بطوریکه طی 22 هزارو 263 نوبت معاملاتی 488 میلیون و 536 هزار سهم به ارزش85.4 هزار میلیارد تومان مورد داد و ستد قرار گرفت. همچنین گروه‌های شیمیایی و خودرویی بعد از بانکی‌ها، بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

همچنین بانک تجارت نیز بیشترین ارزش معاملات را در داد و ستدهای امروز بازار سرمایه به خود اختصاص داد، این در حالی است که بانک ملت، ذوب‌آهن اصفهان، کشت و دامداری فکا، فولاد مبارکه اصفهان، بانک صادرات، کشت و صنعت دست خرم دره، بانک پاسارگاد و سرمایه‌‌گذاری صنعت بیمه نیز در بین شرکتی که بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند، جای گرفتند.

بر اساس این گزارش، در فرابورس نیز شیر و گوشت زاگرس شهرکرد، کشت و دام قیام اصفهان و بهمن دیزل پربازده‌ترین و داروسازی سبحان انکولوژی، هتل پارسیان کوثر اصفهان و شیر پگاه آذربایجان شرقی   زیان‌ده‌ترین شرکت‌‌ها لقب گرفتند.  

اقتصادآنلاین

برچسب ها: بورس ، فرابورس ، بازارنیوز
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: